Vidarak Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 TeleVOIP er visstnok konkurs. Telefoni har slutta å fungere. Jeg fyllte nettopp på 300kr på ringekontoen. Pengene tapt? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Så lenge du betalte med Visa/ mastercard kan du kjøre chargeback mot selskapet. Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Så lenge du betalte med Visa/ mastercard kan du kjøre chargeback mot selskapet. Desverre så virka ikke visa-betalingen den dagen, så jeg betalte med giro :-( Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Eneste du kan da er å legge inn et krav mot boet. Men er televoip konkurs da? Jeg ser ikke noe som skulle tilsi dette på nettet. Youtel har heller ingen konkursbo registrert på seg. (Youtel er de som eier Televoip). Lenke til kommentar
ElJardin Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Televoip er nå oppe og går igjen. Alle innbetalinger er på vei inn på de respektive konti, og kundeservice er nå operativt. Alt funker som en drøm! Tror faktisk dette blir bedre nå som Hafslund og en partner har rykket inn og reddet kundene. Masse info på kundetelefonen deres nå: 815 69 876 Alle saldoer vil være oppdatert i løpet av natt til 15. november sies det. Lenke til kommentar
ElJardin Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Eneste du kan da er å legge inn et krav mot boet. Men er televoip konkurs da? Jeg ser ikke noe som skulle tilsi dette på nettet. Youtel har heller ingen konkursbo registrert på seg. (Youtel er de som eier Televoip). Joda de er konkurs, veldig konkurs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå