Pingle Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har et a7n8x deluxe hovedkort og et gfmx440 skjermkort. Med Gf4 kortet, nekter maskinen å starte (viftene går, men ikke noe bilde på skjermen). Kortet funket tidligere, men nektet plutselig å fungere i den nye maskinen. Det fungerer fint i 2 andre maskiner. Da jeg satte ?agp freq.? til 66 (som tidligere stod på auto) fikk jeg nesten boota windows. Sitter for tiden med et gf1 kort som ikke klager. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kan være vakkel-feil mellom kort og kontakt. Prøv og remonter kortet, eller lirke litt idet. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har et a7n8x deluxe hovedkort og et gfmx440 skjermkort. Med Gf4 kortet, nekter maskinen å starte (viftene går, men ikke noe bilde på skjermen). Kortet funket tidligere, men nektet plutselig å fungere i den nye maskinen. Det fungerer fint i 2 andre maskiner. Da jeg satte ?agp freq.? til 66 (som tidligere stod på auto) fikk jeg nesten boota windows. Sitter for tiden med et gf1 kort som ikke klager. Noen som vet hva problemet er? Dette hovedkortet er utrolig sært, og det at du ikke får noe bilde på skjermen ser ut til å være hovedkortets løsning på ethvert problem det møter på. Jeg har flashet med en eldre bios og får ihvertfall nå skrudd på pc'n uten å måtte høre "system failed memory test" Men det må forsatt et par boot forsøk til før pc'n blir stabil. Lenke til kommentar
Pingle Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Gir opp, kortet sitter som hånd i hanske. Fungerer på to andre maskiner. På a7n8x, begynner maskinen knapt å boote windows før det låser seg. Lånte meg et ati 9700 kort, som fungerer. 2 av 3 er jo ikke så gale :-? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det er jo fullt mulig at kortet er innkompatibelt med hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå