Dragonlove Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bestillte en Cpu vifte fra de den 10.11 og den er ikke ekspedert ennda, noen som vet hvor lang tid de pleier å bruke? Har hørt mye negativt om Pixmania, men jeg tenkte jeg skulle gi de en sjanse også var de billigst, er heller ikke noe megahast på det. Lenke til kommentar
nimka Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har bestilt en del fra de. I snitt pleier det å ta en uke. Jeg krysser fingrene for at produktene mine holder garanti- evn. reklamasjonstiden så jeg slipper å henvende meg til sørvisavdelingen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 ok, får satse på at det tar ca en uke da. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 To eller kanskje en dag å levere, det er nok litt i overkant optimistisk når en handler på nett - uansett hvilken butikk en bestiller fra. Utenlandske aktører bruker dessuten et par dager ekstra bare på å få varene inn i Norge, så her må du nok regne rundt ei uke. Har en ikke tid til å vente såpass, så er vanlig butikk alternativet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 To eller kanskje en dag å levere, det er nok litt i overkant optimistisk når en handler på nett - uansett hvilken butikk en bestiller fra. Utenlandske aktører bruker dessuten et par dager ekstra bare på å få varene inn i Norge, så her må du nok regne rundt ei uke. Har en ikke tid til å vente såpass, så er vanlig butikk alternativet. Venter ikke en eller to dagers leveringstid nei, men det kan ikke ta så lang tid å ekspedere varen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Nå skjer det noe, er sendt avgårde med http://www.pannordic.com/en/ og det er tydeligvis et Dansk sporingsnr, har Pixmania lager i Danmark og eller? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nå skjer det noe, er sendt avgårde med http://www.pannordic.com/en/ og det er tydeligvis et Dansk sporingsnr, har Pixmania lager i Danmark og eller? Det er vel i Frankrike. Så en eventuell retur må også sendes dit. Gled deg. Lenke til kommentar
DoniDracula Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Må vell betale toll for retur å da... I smell trouble Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Venter ikke en eller to dagers leveringstid nei, men det kan ikke ta så lang tid å ekspedere varen. Har bestilt og fått varer fra Pix flere ganger og det går som regel tregt i starten, men du burde få varene etter ca ei uke. Ser at mange er skeptiske mht en eventuell retur. Det er nok jeg og, men det gjelder alle nettbutikker. Det er alltid enklere å returnere varer kjøpt over disk. Heldigvis er det ikke ofte at en får defekte varer. På en 5-6 selvbygde PC'er har jeg hatt en retur av RAM (pluss har en defekt HD liggende). Det var null problem å få byttet RAM'en, som var kjøpt over nett fra en svensk butikk. Det tok dog et par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå