-Void- Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Leste akkurat en helt forferdelig sak http://www.ba.no/nyheter/krim/article3915412.ece Kan ikke helt forstå hvordan dette er mulig. Har hørt dette har hendt med menn og, da gjerne av en gruppe kvinner eller en homofil mann. Uansett kjønn eller legning, så kan jeg bare ikke fatte at folk kan ta seg sånne friheter med andre. Det er jo og med på å bygge opp mentaliteten blandt oss om at en ikke kan stole på noen. Hvorfor i huleste gjør folk slike ting? Endret 12. november 2008 av -Void- Lenke til kommentar
zpug Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hørte på nyhetene idag at en mann hadde voldtatt og mishandlet niesen sin over 100 ganger.. mye værre spør du meg :/ Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 hørte på nyhetene idag at en mann hadde voldtatt og mishandlet niesen sin over 100 ganger.. mye værre spør du meg :/ Det er jo noe skikkelig griseri. Hadde det vært opp til meg skulle sånne folk blitt henrettet... ÆSJ! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 han fikk tre år -.- han burde fått livstid.. iallefall! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Slikt er rett og slett forkastelig Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Blir så forbanna at jeg hopper rett og slett over sånne nyheter. Ikke at det er så bra å ignorere sånt, men må passe på blodtrykket. Hadde noen gjort noe sånt mot noen jeg kjenner, hadde han som gjorde det fått besøk av meg og min gode venn Mr. Bat. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det er helt forferdelig at noen kan utnytte folk, endten unger som ikke vet hva som skjer, eller berusa folk som ikke vet sitt eget beste. Du skal ha noe feil oppi hodet hvis du finner på noe slikt... Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Herregud. Jeg får ikke til å si noe ordentlig sinna-greier heller. Det der var bare hjerteknusende.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Han der kan ikke ha vært helt god. Og at han skrøt av det, og prøvde å virke uskyldig. Faen. Dessuten syntes jeg han budre minst ha fått 5 år, ubetinget. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hørte på nyhetene idag at en mann hadde voldtatt og mishandlet niesen sin over 100 ganger.. mye værre spør du meg :/ Sånn kan strengt tatt ikke måles opp mot hverandre. Voldtekt og mishandling er grusomt uansett! Og straffen er latterlig liten. En skam! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tvangskastrering burde vært lovlig. Jeg vet det er det på psykisk utviklingshemmede mennesker som f.eks. innleder et forhold til hverandre hvis de er søsken. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 dama får jo tross alt 100 000 i oppreisning... hun hadde tross alt mye å vinne på å bli 'voldtatt' sier selvfølgelig ikke hun ljuger, bare at hun lett kunne løyet og utnyttet situasjonen til sin fordel hvis hun hadde lyst... mja mja Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Moralen er at en må få en signertkontrakt av kvinnen før en går til sengs med henne. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Moralen er at en må få en signertkontrakt av kvinnen før en går til sengs med henne. Det er et par millioner hakk bedre enn å ta seg til rette med en kvinne. Er og forsåvidt ikke bare menn som voldtar. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 dama får jo tross alt 100 000 i oppreisning... hun hadde tross alt mye å vinne på å bli 'voldtatt' sier selvfølgelig ikke hun ljuger, bare at hun lett kunne løyet og utnyttet situasjonen til sin fordel hvis hun hadde lyst... mja mja Så hun later som hun har blitt voldatt av kompisen for å få 100 000 kr?? Tror de aller færreste vil gå gjennom noe sånt for noe usle kroner. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skremmende at denne personen får 3 år i fengsel. Vekommende som kjørte denne bilen fikk også 3 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Same kor ille ein valdtekt kan virke i førehald til ein annan. Menn som valdtek burde blitt sterilisert og fått kjønnsdelane fjerna, uansett. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hørte på nyhetene idag at en mann hadde voldtatt og mishandlet niesen sin over 100 ganger.. mye værre spør du meg :/ Jeg går i klasse med en jente som tidligere har gått i klasse med broren til denne jenten. Fryktelig trist.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 dama får jo tross alt 100 000 i oppreisning... hun hadde tross alt mye å vinne på å bli 'voldtatt' sier selvfølgelig ikke hun ljuger, bare at hun lett kunne løyet og utnyttet situasjonen til sin fordel hvis hun hadde lyst... mja mja Du er ikke lite frekk. Ikke bare insinuerer du at hun lyver, noe du aldeles ikke har dekkning for (med mindre du faktisk personlig kjenner til saken), men du hentyder også at 100k er mer enn god nok oppreisning. Jeg kan ikke på noen som helst måte forestille meg at noen som helst pengesum skal gjøre slikt godt igjen. Voldtekt er en svært alvorlig og traumatisk forbrytelse, og aldeles ikke noe man bare fekter bort ved å si at «hun hadde tross alt mye å vinne på det». Klart, statistisk sett er det nok noen som lyver om voldtekt, spesielt i forhold til hevn mot menn, men i denne sammenhengen er det direkte sykt å påstå noe slikt. Det kom frem at han hadde forsøkt å få et av vitnene den kvelden til å forklare seg falskt for politiet.[...] 24-åringen fortsatte festen og gikk etter hvert på et nachspiel der han skrøt av at han hadde hatt sex med kvinnen. Mannen som hadde nachspielet, reagerte på dette, da han hadde sett kvinnen tidligere på kvelden i den tilstanden hun var i. Jeg tror det sier sitt. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du er ikke lite frekk. Ikke bare insinuerer du at hun lyver, noe du aldeles ikke har dekkning for (med mindre du faktisk personlig kjenner til saken), men du hentyder også at 100k er mer enn god nok oppreisning. Jeg kan ikke på noen som helst måte forestille meg at noen som helst pengesum skal gjøre slikt godt igjen. Voldtekt er en svært alvorlig og traumatisk forbrytelse, og aldeles ikke noe man bare fekter bort ved å si at «hun hadde tross alt mye å vinne på det». Klart, statistisk sett er det nok noen som lyver om voldtekt, spesielt i forhold til hevn mot menn, men i denne sammenhengen er det direkte sykt å påstå noe slikt.Det kom frem at han hadde forsøkt å få et av vitnene den kvelden til å forklare seg falskt for politiet.[...] 24-åringen fortsatte festen og gikk etter hvert på et nachspiel der han skrøt av at han hadde hatt sex med kvinnen. Mannen som hadde nachspielet, reagerte på dette, da han hadde sett kvinnen tidligere på kvelden i den tilstanden hun var i. Jeg tror det sier sitt. ja, du har sikkert rett. alltid flere sider ved en sak. om han hadde litt dårlig rykte fra før, så så hun kanskje muligheten til å bli kvitt en slesk venn og samtidig tjene litt på det. få ville jo motsi henne, og enda ferre ga vel faen i den 24årige tullefanten. mulig hun var dritings i øyeblikket, men samtykket allikevel. full som hun var, så bestemte hun seg kanskje for å utnytte situasjonen til sin fordel. litt skuespill og et par krokodille tårer for muligheten til å tjene litt ekstra peng er jo flott. det er jo ikke som om det gikk så veldig voldlig for seg heller, hun fikk jo tross alt kasta ut tullingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå