Polkadot Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan er det vanlig å sende jobbsøknad på mail? Da tenker jeg på vedleggene feks. Skal hvert vitnemål, hver attest osv i hvert sitt vedlegg, eller blir det litt rotete? Er det bedre å samle det i et word-dokument? Takk for svar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skriv selve søknaden i e-posten, legg ved CV, vitnemål og attester i separate filer. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hei. Sist jeg søkte på jobb så sendte jeg søknaden med epost. I selve mailen skrev jeg bare hvem jeg var, og at jeg søker på "Stillingen" og legger herved med Jobbsøknaden og vedlegg bla bla bla.... Jobbsøknad (Word dokument) CV (Word dokument) Attester (PDF. filer) Alle attester samlet i en .PDF fil eller hver for seg. Endret 12. november 2008 av kas86 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg ville tatt alt som pdf-filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå