conolo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg hadde 2mx på vgs, og nå har jeg tenkt å tå matte R2 som tilsvarer 3mx. Jeg så på hjemmesiden til sinusr2.cappelen.no at det ikke var noen kapitler med sannsynlighet/kombinatorikk etc. Stemmer dette? Er det absolutt ingen sannsynlighetsregning? Jeg skal repetere det jeg hadde i 2mx og kjøpe meg en R1 bok for å gå gjennom stoffet der også, så da lurer jeg på om det vil være vits for meg å gå gjennom sannsynlighetsregning! På hjemmesiden til R1 matten, sinusr1.cappelen.no så handler kap 3 om sannsynlighetsregning, og hvis ingenting av dette kommer igjen i R2 så er det vel ingen vits å gå gjennom det? Sannsynlighet var nemlig det aller aller verste jeg var borte i når jeg hadde 2mx, og om jeg slipper noe av det i R2 så tar jeg heller eksamen i det enn i 3mx! Håper noen kan hjelpe meg! Endret 12. november 2008 av conolo Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gjør heller det, jeg fikk bare sannsynlighet nesten på 3mx eksamen til sommeren. Den ligger vel ute på nett et sted? Bare å se på den. Ta heller den nye matten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå