GNUfreak Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei, noen som har noen ideér om hvordan man starter programmer i oppstarten sammen med enlightenment? Setter pris på raskt svar. :-) Lenke til kommentar
xeon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har du lest FAQ'en, eller en HOWTO? Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Jeg sjekker selvsagt alltid grundig andre kilder før jeg går til verks og spør andre. Ja jeg har lest både FAQ og HOWTO, samt trlålet google og siden til enlightenment uten resultater. Lenke til kommentar
amadeus_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 en måte er å legge de til i ~/.xinitrc Morten. Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 jeg prøvde å legge til i ~/.xinitrc, men det som skjedde da var at gkrellm (som jeg vil at skal starte ved oppstarten) startet, men ikke enlightenment. Jeg har brukt Linux i mange år nå etterhvert, men er temmelig ny med X-systemer. Håper det kan finnes andre alternative løsninger da denne fungerte dårlig for mitt vedkommende. Ellers takker jeg for forslaget. :-) Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg prøvde å legge til i ~/.xinitrc, men det som skjedde da var at gkrellm (som jeg vil at skal starte ved oppstarten) startet, men ikke enlightenment. Jeg har brukt Linux i mange år nå etterhvert, men er temmelig ny med X-systemer. Håper det kan finnes andre alternative løsninger da denne fungerte dårlig for mitt vedkommende. Ellers takker jeg for forslaget. :-) Legg til gkrellm & FØR enlightenment i ~/.xinitrc, du. Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Sistnevnte forslag gav meg ønsket resultat. Takker for god hjelp fra dere alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå