Joachim_F Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ved midnatt invaderes byene våre av World of Warcraft-avhengige horder. Les mer Lenke til kommentar
brut Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 trur du har glemt en butikk på lista di Elkjøp Megastore lørenskog skal vist ha show og greier holder på til 0200++ Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Å dette blir konge. Juleaften i år er 12/13 november Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 trur du har glemt en butikk på lista di Elkjøp Megastore lørenskog skal vist ha show og greier holder på til 0200++ En glipp gjorde at bare halve butikklisten kom med. Dette er nå ordnet opp i. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg vil jeg vil jeg vil. Nå er jeg alt for gira for dette her. Gleder meg vilt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Musikkverket Ålesund Storsenter skal ha nattåpent. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Musikkverket Ålesund Storsenter skal ha nattåpent. Seriøst? :o Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Xgame, Trondheim Ikke hørt om. Hvor i Trondheim ligger den? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Musikkverket Ålesund Storsenter skal ha nattåpent. På Amfi-senteret, mener du? Sjekket med dem nå, de har ikke nattåpent. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Musikkverket Ålesund Storsenter skal ha nattåpent. På Amfi-senteret, mener du? Sjekket med dem nå, de har ikke nattåpent. Det finnes en butikk i sentrum også, de har egen inngang, så det kan gi mening at de kan ha åpent siden det ikke innebærer mer vakthold på senteret. Sakset fra musikkverket sine sider: Ålesund Storsenter6002 Ålesund Tlf.: 70133707 Faks: 70133706 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se). Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det finnes en butikk i sentrum også, de har egen inngang Takk for tips. Du har rett, oppdaterte artikkelen nå. Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se). Beklager, men det må ha gått oss hus forbi at det var nattåpent over hele landet og offisiell lanseringsfest i forbindelse med utgivelsen av Warhammer Online i Norge. Det beklager vi. World of Warcraft er et gigantisk produkt. Storslått lansering av en tilleggspakke, med over 70 norske nattåpne butikker har nyhetsverdi. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se). Hvorfor er folk som spiller nisje-MMO-er så hårsåre når det handler om medieoppmerksomhet? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Musikkverket Ålesund Storsenter skal ha nattåpent. Seriøst? :o Ja, de har jo åpent 10:00(12:00 søn)-23:00 hver dag, alle dager så hvorfor ikke? Endret 12. november 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gleder meg skikkelig til dette gitt. Men det blir nok heller en tur innom spillbutikken på ettermiddagen Må jo på skolen først Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gamestop på KBS i Trondheim skal også ha nattåpent. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se). Ting som blir laget for barn og som slår ann ; WoW, pokemon et cetra selger vanvittig bra og genererer mye penger - klart alt som kan krype å gå har nattåpent for å karre til seg litt av disse pengene.AT 70 butikker har nattåpent for MMOenes Donald Duck er verdt en artikkel da Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hvofor så heftig publisering om at expansion til wow legges ut til salg når man tenker på at dere nesten ikke skrev noe om Warhammer online (veldig begrenset info og ingen info når det ble sluppet etter hva jeg kan se). Ting som blir laget for barn og som slår ann ; WoW, pokemon et cetra selger vanvittig bra og genererer mye penger - klart alt som kan krype å gå har nattåpent for å karre til seg litt av disse pengene.AT 70 butikker har nattåpent for MMOenes Donald Duck er verdt en artikkel da Dakar, har World of Warcraft vært slem med deg? Fra spøk til alvor er det vel nok offtopic i denne tråden? Endret 12. november 2008 av SkyFish Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Peppes, i samarbeid med Musikkverket, på Rygge Storsenter(Rygge/Moss) har åpent for WOTLK lansering. Endret 12. november 2008 av Zelkin Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lurer nesten på om jeg skal ta turen innom bare for å kjøpe cs eller sims. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg