vidarkri Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Idag så fikk jeg bekreftelse fra Komplett på at de erstatter mitt Gainward Ti-4200(med fabrikkasjonsfeil) med et flunkende nytt kort av samme type. Jeg sendte det inn forrige uke etter dialog med Gainward og Komplett (og grundig dokumentasjon fra min side må jeg si), og Komplett overholdt tidsfristen de har satt på behandling av retursaker på 3-5 dager. Komplett fortjener all mulig ros for proff kundebehandling. Jeg anbefaler herved Komplett.no som webshop på det varmeste. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har kun gode erfaringer med returer jeg og. Bortsett fra behandlingstiden da. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 flotters, syntes komplett er greie på slik jeg og. har også hørt det er mye feil med gf4 gainword kort, er det rikti? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Ti-4200 serien har en produksjonsfeil. Ikke alle, men veldig mange. De andre seriene er ok. Ligger en tråd under Skjerm/Skjermkort med all info på feilen m/linker til utenlandske tråder etc. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Idag så fikk jeg bekreftelse fra Komplett på at de erstatter mittGainward Ti-4200(med fabrikkasjonsfeil) med et flunkende nytt kort av samme type. Jeg sendte det inn forrige uke etter dialog med Gainward og Komplett (og grundig dokumentasjon fra min side må jeg si), og Komplett overholdt tidsfristen de har satt på behandling av retursaker på 3-5 dager. Komplett fortjener all mulig ros for proff kundebehandling. Jeg anbefaler herved Komplett.no som webshop på det varmeste. Det skulle ellers bare mangle , når det gjelder retturfristen er du en av de heldige i køen, siste reur hadde en behandlingtid på 10 dager (20.3-30.3) den før det hadde jo bare 30 dager,jippi Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jer har hatt mine krangler med dem. så å si at jeg er noen tilhenger av dem er vel å gå litt langt :wink: Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg herpa en gang en tb1400..... var vel kanskje litt min egen skyld, men :oops: Men jeg sente den inn, og fikk faktisk igjen ny, selv om jeg ikke hadde regna med det... eneste som jeg har å utsette på er at det tok 3 uker.... Lenke til kommentar
shorin Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Bra du har god erfaring med komplett.no Det er ikke alle som har det.De nektet meg retur porto på et defekt skjermkort med garanti. 1.Skjermkortet dør og blir sendt til komplett 2.Får kortet i retur,med melding om att alt virka!! 3.Det viser seg at de har kun testa tv-out kontakten (hvordan er det mulig å teste gal kontakt,i d heletatt IKKE teste begge kontakter?) 4.Sender kortet i retur for 2 gang med beskjed om å teste riktig utgang 5.Det viser seg at kortet er defekt og jeg får nytt i retur 6.Dette kom meg på 210 kr.i porto,og de ville kun dekke den ene returen Må bare si det er sykt at et firma på det nivået ikke kan betale meg retur-porto for den første retur-pakka,men "reperatøren" fant ingen feil første returen (enda feilmeldingen min sterkt burde indiker defekt skjermkort)og dermed kunne kortet ha vært i orden mener komplett. Har lyst til å lime inn e-mailene fra de for dette tar kaka mener jeg. Men jeg gir egentlig blaffen i det,kommer bare aldrig mere til å kjøpe noe der. MIN erfaring med Komplett.no Lenke til kommentar
Osram Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Uten å la dette bli en lang diskusjon for eller i mot komplett har jeg en ting jeg lurer litt på: I hvilke andre bransjer er det regnet som "fortreffelig kundebehandling" å gjøre det man har lovet? Det er da en selvfølge at de holder de fristene de selv oppgir? Det skulle da bare mangle? Hadde de gjort det enda raskere/bedre enn de lovet hadde jeg forstått det men... Igjen: Dette er ikke rettet mot komplett men mot hva man faktisk skal kunne vente seg av kundebehandling overalt. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har også bare hatt bra erfaringer med komplett-returer, begge har gått fort og greit, uten komplikasjoner. Databutikken.com derimot har jeg ikke fullt så gode erfaringer med. Jeg sendte inn en ødelagt XP2200+ og det tok en måned før de i det hele tatt sjekka om det var feil med den. Bortsett fra at de er usannssynlig treige er de ok Lenke til kommentar
nivve Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Min retur tok litt lengre tid 2002-03-18 <- når jeg bestilte varene 2002-04-03 <- returen mottatt (TH7-II + 1.6a NW = problemer) 2002-07-09 <- varene returnert, fungerende 1.6 Ghz var ikke det største lengre. Men, de har vært snille med meg før, så jeg var tålmodig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ja, de skrøt jo her om dagen at de behandlet mellom 2000-2500 pakker daglig, da skulle det vel bare mangle at ikke en av dem skulle ramle innom tidsfristen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå