realnils Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Til dere stakkarer som ikke har forhåndbestilt av forskjellige årsaker: LAST NED OG NYT! Ps, Helst med noen du kjenner. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Valve har lansert den spillbare demoen av zombiespillet Left 4 Dead. Les mer Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fantastisk spill, finnes kun en skikkelig vanskelighetsgrad da "Expert". Lykke til, har sikkert spillt igjennom spillet med venner 30-40 ganger den siste uka Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Årets Co-op opplevelse, uten tvil. Er nok sant det som sies dog at det er på Expert med 3 venner spillet virkelig skinner (err, demoen mente jeg). Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 7% @ 400 kbps foreløpig. Venter i spenning. Dette gleder jeg meg virkelig til. Gleder meg til det kommende julelanet hvor det blir bla. spilling av L4D sammen med gode venner. Lenke til kommentar
AnxiousHH Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 endelig! nå er det bare å laste ned til exboxen ;P ps: hva er Gamertagene deres. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Snurreleif er Snurreleif, hva ellers? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Synes demoen var rett og slett dårlig Grafikken var jo helt grumsete på min monsterpc Source enginen synes jeg er så stygg altså! Eneste som var bra det fløyt bra men det har ingenting og si når grafikken ikke holdt mål Vil si det dårligste grafikken jeg har sett i 2008 ja Og gameplayet har jeg sett før, og Dead Rising er bedre en dette på alle områder, både grafisk og gameplay... Styrer unna Endret 12. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dårligere grafikk enn Dead Rising? wut? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Synes demoen var rett og slett dårligGrafikken var jo helt grumsete på min monsterpc Source enginen synes jeg er så stygg altså! Eneste som var bra det fløyt bra men det har ingenting og si når grafikken ikke holdt mål Vil si det dårligste grafikken jeg har sett i 2008 ja Og gameplayet har jeg sett før, og Dead Rising er bedre en dette på alle områder, både grafisk og gameplay... Styrer unna Jøss! Synnes at grafikken er bra jeg, mulig du har problemer med innstillingene dine eller rett og slett ønsker Uber leet whore detail grafikk med nippler og pinguiner? Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Synes demoen var rett og slett dårligGrafikken var jo helt grumsete på min monsterpc Source enginen synes jeg er så stygg altså! Eneste som var bra det fløyt bra men det har ingenting og si når grafikken ikke holdt mål Vil si det dårligste grafikken jeg har sett i 2008 ja Og gameplayet har jeg sett før, og Dead Rising er bedre en dette på alle områder, både grafisk og gameplay... Styrer unna Du har nok lasta ned feil demo du... For vi kan umulig snakke om samme tingen her. Kjempebra spill, meget bra grafikk, nydelig gameplay. Ser frem til fullversjon. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mulig han satt og spilte Zombie Panic? Det er jo et bra gratisspill, men grafikken er jo ikke akkurat noe å skryte av he he. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hadde forventa mer altså... Selv FarCry 1 er flottere på very high, ikke minst Crysis på medium slår grafikken til Left 4 Dead lett Skytefølelsen var ganske dårlig, AI-en var helt ok.. Nei jeg spilte den demoen som ble lagt ut idag da, så skjerp dere da Endret 12. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
realnils Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hadde forventa mer altså...Selv FarCry 1 er flottere på very high, ikke minst Crysis på medium slår grafikken til Left 4 Dead lett Skytefølelsen var ganske dårlig, AI-en var helt ok.. Nei jeg spilte den demoen som ble lagt ut idag da, så skjerp dere da Sånne folk som deg blir veldig godt beskrevet i nest siste episode av Pure Pwnage, se introdelen så skjønner /du/dere hva jeg mener.. Finner forsåvidt flere skrivefeil i siste posten din: "Hadde aldri forventa så mye... Selv FarCry 1 klarer ikke måle seg på very high, ikke engang Crysis greier å slå grafikken til Left 4 Dead Skytefølelsen var ganske bra, AI-en var helt superduper.. Ja jeg spilte den demoen som ble lagt ut idag, så skjerp dere da tøysegutter " Sånn, det så mer rett ut. Edit: Skøyer bare, så ikke ta det personlig. Endret 12. november 2008 av realnils Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Toman : Smaken er som baken. Jeg liker grafikken og detaljnivået, spillet er optimalisert for enorme mengder med zombier av gangen noe jeg liker. Gameplay er nok viktigere en fotorealistisk grafikk. Endret 12. november 2008 av Malvado Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Haha den var god ja, du bare endret litt på mine ord hehe!! Men så er jeg ikke spesielt fan av co-op spill at det gjør noe Endret 12. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Får bare opp "This game is currently unavailable. Please try again at a later time." Og dette er for demoen:/ help anyone? :O Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Samme problemet som Iglooo =S Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Grafikken er på samme nivå som Half-Life, noe som jeg vil tilsi er god grafikk. Pluss at det flyter jo helt utrolig bra. Og du sier grafikken ikke er bedre enn Far Cry? Det lyser ikke like mye opp, det er ikke like mye farger - men helt perfekt til et zombie spill som dette. Mørkt og dystert. Synes AI'en var god i tillegg. Garantert kjøpt for meg. Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Grafikk er bra, i alle fall når vi snakker så store mengder AI Co-op, Genialt Skytingen funker fint bra AI er dritbra (til at de er hjernedøde zombier) @Iglooo Restarte steam/restarte PC? EDIT: Bruker noen NOD32? I så fall, ta en titt på dette. Endret 12. november 2008 av oyvind092 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg