SeT Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) -------- Endret 13. november 2008 av SeT Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Innstallert og Death Knight fullført, skal parkere ridderen i Thrallmar før jeg begir meg ut på leveling til 80. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Var nok mange som endelig fikk strekt på beina i Oslo i natt ja :!: Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 emnetittel er missvisende, jeg sov inatt og her smalt det ikke... HE_HE men ja, smalt bra på i trade da folk fant ut at Northrend åpnet før alle trodde det skulle åpne, skaffer vel min kopi idag =) noen som nevner tall som 50 - 70 hour played for 70 til 80, noen som har spilt det som kan bekrefte at det er reele tall? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 emnetittel er missvisende, jeg sov inatt og her smalt det ikke... HE_HE men ja, smalt bra på i trade da folk fant ut at Northrend åpnet før alle trodde det skulle åpne, skaffer vel min kopi idag =) noen som nevner tall som 50 - 70 hour played for 70 til 80, noen som har spilt det som kan bekrefte at det er reele tall? Er nok litt mer en det. Jeg er 78 nå med rundt 6-7 timer per level. Men de fleste kommer nok til å levle treigere. Jeg har konstant questet og brukt minimalt med tid på tull. Har ikke vært i Orgrimmar siden 70 f.eks. Var i Dalaran 1 gang for å kjøpe bearmount. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Klarer enkelt 1 level på 5 timer om du har litt erfaring med for eksempel beta. Kommer selvfølgelig an på Class. Flere og flere i guilden (deriblandt meg) har dinget 80 i dag, det gjorde faktisk også en DT (madman). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå