Gå til innhold

I natt smeller det! Er du klar?


Anbefalte innlegg

Det er trist fordi du kommer til å spille data i en uke i strekk.

 

Med en vanlig jobb ville du sikkert hatt 3-10 timer til å spille hver dag avhengig av arbeidstid og andre obligasjoner og nå har du tatt deg fri for å få dobbelt så mye tid til å spille?

 

Uansett interesse så er 3-10 timer hver dag et enormt tidsforbruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir først trist når man skulker for å spille.

Absolutt... opptjent fri kan man bruke som man vil (selv om variasjon er sundt uansett hvilken aktivitet det gjelder). Men skulking blir trist og patetisk.

 

Har en kompis som er lærer for 9. klasse... skal bli interessant å høre hvor mange som er "syke" i morgen... :ph34r:

Lenke til kommentar

Har lvlet opp en pala som hitta 70 for en uke eller 2 siden, i tillegg til min main som er lock. Vet ikke helt hvilken jeg lvler til 80 først though.

Har også forhåndsbestilt spillet, så skal hente det kl 00.00 i natt.

Stikker nok hjem å sover når jeg slutter på jobb 16.00 etterpå, sånn at jeg kan spille utover natten og fortsatt klare meg på jobben i morgen. I helgen blir det MYE gaming ^^

 

Nada kan brenne btw, det værste er at du sikkert ikke troller engang. Hva har du med hva andre bruker tiden sin på, om folk har lyst å spille et j**** spill eller bli heroinister er vel helt opp til dem. Trenger ikke tre dine fordommer og personlige preferanser nedover øra på andre folk.

Fordommer fordummer!

Lenke til kommentar
That will be my final word in this Thread.

http://www.hjelpelinjen.no/eway/default.as...ge_4205=4256:0:

Så skriv hva dere vil, avhengige eller ikke, flest den første, men jeg har vunnet i det jeg ville si:).

Så nå har dere tråden for dere selv, så får dere holde dere ellers til OT, eller skriv privat vist var noe viktig jeg skulle få vite(selv om viktig ting finns ikke i denne delen av forumet)

EDIT: For de prikkende, ja det er for penge spill linken, men nå koster wow i måneden eller annen hver, så jeg kaller det penge spill, ellers så kan de nok hjelpe dere med slike tilfeller så wow også.

{NV} Ja, tydelig at det er forskjellige typer i den klanen :p

(spiller der jeg også)

Lenke til kommentar
Tiltakene som er gjort før morgendagen:

 

* Kjerring og unge er sendt på hytta og kommer ikke hjem før Søndag.

* Fri fra jobben er fixet.

* Kasse pils er kjøpt inn.

* Fryser fullt av grandis og annen næringsrik mat.

 

tikk takk tikk takk ;)

 

Jeg blir trøtt av pils, og det er ikke bra!!!!! hehe, men det øvrige stemte helt med mine forberedelser, utenom kjerring og unger som ikke er anskaffet ennå ;)

Lenke til kommentar

Litt OT, men må bare spørre:

 

Jeg forhåndsbestilte WotlK, men har ikke muligheten til å hente spillet i butikken imorgen, derfor skal pappa gjøre det på vei til jobb. Hvis han da sender meg CD-keyen på sms, vil det være nok for meg å oppgradere accounten, så starte wow og spille, eller må jeg være nødt til å installere noe? Evt, kan jeg laste ned det jeg må installere noe sted, eller åpner de ikke for downloads før midnatt?

 

EDIT: Pappa kommer ikke før sent, og jeg vil gjerne spille wotlk litt imorgen :D

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Har ikke logget på siden i sommer en gang, men spillet er installert (om enn ikke patchet til 3.0, regner med WoTLK-installasjonen tar seg av det) og kontoen aktivert. Også har jeg en 4-5000 gold å kaste rundt på.

 

Så var det bare å bestemme seg for om en skal springe avgårde til Northrend eller skru sammen en Death Knight. Var det sånn at alle som har en 55+ kan lage en, eller var det noe epic quest-opplegg også? :| Har ikke fulgt med i det hele tatt. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

*Fri fra jobb (jobber skift, så har fri frem til tirsdag :) )

*Disenchanta gammelt gear/tømt banken

*25 dailies complete (håper det går å levere dem for xp etter midnatt ;D)

*Nok kaffe kjøpt inn

*Specca elemental på shammyen, bytta om litt gems/enchants/glyphs.

*Avtalt med dama at det er greit at jeg er litt "vekke" denne helga.

*Begge professions på 375 (leatherworking og enchanting)

*Wotlk er anskaffet, ligger hjemme og venter på meg :D

 

Nå må jeg bare få kjøpt inn litt mat og snacks så skulle jeg være klar^^

Lenke til kommentar
Ja.

Tenk å få kaste meg ut? :ph34r:

Håper ikke vi har folk som går å spiller wow en være med på de kamper som blir satt i klanen.

 

Hvis det er fotball du refererer til her så har jeg følgende utsagn.

 

Jeg synes det er latterlig å bruke tida si til å se på voksne menn som springer etter en ball.

Det må da finnes noe annet fornuftig å gjøre slik som fjellklatring eller fallskjermhopping.

Lenke til kommentar
Så var det bare å bestemme seg for om en skal springe avgårde til Northrend eller skru sammen en Death Knight. Var det sånn at alle som har en 55+ kan lage en, eller var det noe epic quest-opplegg også? :| Har ikke fulgt med i det hele tatt. :)

 

Ikkeno quest, holder å ha en 55+ karakter.

 

WoW er et tvers igjenom ondt spill! Bryter sammen alle sosiale antenner man har (hvis man spiller det for mye) og du blir fysisk ødelagt! + Mord har blitt utført pågrunn av World of Warcraft, tellin ya, its EVIL!

 

Klassiker!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Uansett interesse så er 3-10 timer hver dag et enormt tidsforbruk.

 

Personlig synes jeg overdreven jobbing er det mest bortkastede som finnes i denne verden, og derfor tar jeg meg fri så ofte jeg kan for å forfølge andre interesser, som reise, fitness, og ja, Warcraft. 12 timer WoW er dessuten uhyre mye mer spennende og forfyllende for meg personlig, enn ti timer reality TV eller fotball, eller en fyllekule på byen, og masse festing.

 

Each to their own.

 

Så skriv hva dere vil, avhengige eller ikke, flest den første, men jeg har vunnet i det jeg ville si:).

 

Det eneste du har prestert er å dra 11 millioner mennesker over én kam, og bli stående igjen som en jerk :p

 

Hvis noen tok seg en ukes fri for å dra på klatretur med gutta, hvor du holder på med klatring store deler av døgnet, da hadde du ikke reagert?

Alle har forskjellige interesser, og samtidig som samfunnet forandres så forandres også synspunkter på div. aktiviter

 

Bingo :)

 

* Kjerring og unge er sendt på hytta og kommer ikke hjem før Søndag.

* Fri fra jobben er fixet.

* Kasse pils er kjøpt inn.

* Fryser fullt av grandis og annen næringsrik mat.

 

Haha. Har ikke noe sted å sende kjerringa, jeg da, faen også :p

 

*25 dailies complete (håper det går å levere dem for xp etter midnatt ;D)

 

Genialt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...