Hans_Henrik Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) [sorry hvis det er feil forum...] Jeg har en Dell Inspiron 9400, og strømledningen er ***** [sensurert] kjøpte (universal??) strømledning på Clas Ohlson, satte riktig instillinger på den (19,5 volt) og bruke den i pc'en... Problemet er at, Pcen er blitt ***** [sensurert, igjen!] treg... er Dual-core 1.66 GHz (3.32 GHz), og virker helt find på batteri Men så fort jeg putter in den nye strømledningen, error "er ikke ett gyldig dell-strøm adapter [finn ut hvor du kan kjøpe/dette vill ha effekt på hastighet~ blablabla] og begge cpuene blir med en gang puttet ned till en hastinghet på 0.69 GHz (1.38 GHz) og for og fixe dette må jeg slå pcen helt av igjen, og start opp igjen på kun batteriet Og pappa ringte till Dell support - og det var lite gøy... han ble praktisk talt "satt over till X og vent, og satt over till X og vent" intill "ring tilbake i morgen" 2 ganger på rad.. men når han faktisk fikk snakke med noen, så fikk vi bestilt nytt strøm-adapter... for ca 2 uker siden (fikk en faktura og sente.. men ikke kommet noe svar om det ENDA! og pappa er ikke fyren som liker og mase -.-) og pc'n er like treg.. noen ider? [edit: nei, sensurering var av meg selv, ikke en moderator/admin] Endret 12. november 2008 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg ville sendt PCen inn til Dell jeg, på reprasjon. Det der å finne å bestille enkeltdeler er helt håpløst! Få ut filene du vil ha på PCen og send den inn til Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå