slimtrophy6345 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg jobber med å få følgende achievement: The Completionist Get all expressions, pet tricks and abilities, or see another Hero do so. Nå mangler jeg bare et hundetriks som kan kjøpes i bokhandelen i Bowerstone, MEN av en eller annen grunn har ikke bokhandleren denne boken til salgs. Sannsynligvis har jeg kjøpt boken (Pet Trick! Begging) og med et uhell solgt den videre til noen andre. Kunne noen tenke seg å selge meg denne for en million "kroner"? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vet ikke om du spilte Fable II XboxArcade spillet, men det skal visst være noen ting man trenger som man kun får tilgang til hvis man har spilt det. Kan dette være tilfellet? -eier ikke spillet selv, så kan ikke selge deg dessverre ;-) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vet ikke om du spilte Fable II XboxArcade spillet, men det skal visst være noen ting man trenger som man kun får tilgang til hvis man har spilt det. Kan dette være tilfellet? -eier ikke spillet selv, så kan ikke selge deg dessverre ;-) Dette er kun penger du kan få med deg inn i fullversionen. Ang.boken har jeg ingen gode forslag desverre. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Vet ikke om du spilte Fable II XboxArcade spillet, men det skal visst være noen ting man trenger som man kun får tilgang til hvis man har spilt det. Kan dette være tilfellet? -eier ikke spillet selv, så kan ikke selge deg dessverre ;-) Dette er kun penger du kan få med deg inn i fullversionen. Ang.boken har jeg ingen gode forslag desverre. Sikker på dette? "The Completionist achievement is worth 50 gamer points and can be unlocked by either learning all of the expressions, pet tricks and abilities in Fable 2 yourself or witnessing another hero do so. Most of them can be acquired in-game, but there are a few such as backflip that can only be earned as a reward for winning a 2-star Fortune's Tower Tournament in Pub Games, an arcade game available on Xbox Live Arcade for 800 points." fra: http://www.mahalo.com/Fable_2_The_Completionist_Achievement Endret 12. november 2008 av joananas Lenke til kommentar
slimtrophy6345 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ja jeg har Backflip, og prøver å få Hat, Headband, Moustache. Begge disse i Pub Games. (Hvem var det hos Lionhead som mente at Spinnerbox var en god idé?) Vanligvis bryr jeg meg ikke om achievements, men med Fable 2 fikk jeg lyst å prøve å få så mange som mulig. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bokhandleren skifter innhold innimellom. Jeg pleier å stikke innom hver gang jeg er i Bowerstone. Noen ganger har jeg flaks og får kjøpt 2-3 nye bøker, andre ganger er det bare gamle ting. :/ Er det flere bokhandler i spillet? Lenke til kommentar
slimtrophy6345 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har hørt at det skal være en vandrende bokhandler i Brightwood, men jeg fant ingen. Har også prøvd å gjøre bokhandleren blidere, satt ned leien på huset hans og tatt han på date, men ingenting ser ut til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå