Teddy_KGB Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Er plaget av at maskinen stadig låser seg. (prosessor temperaturen ligger på 50-55, har ikke tatt på kjølepasta, noe av løsningen ligger trolig her...) Det som verre er, er at jeg knapt har fått sett mitt Creative geforce3 ti200 kort i 3d enda... Hver gang jeg går inn i spill som Max payne, NFS: porsche så hopper den ut i windows så snart spillet "begynner" (virker fint i menyene og den slags...) Halflife vises kun i et "hjørne" av skjermen... Nhl 2002 har funket bra, fifa 2002 funker ikke. Hopper ut så snart en kamp begynner. Det eneste jeg har fått sett av grafikkortet mitt er de medfølgende demoer fra Nvidia. Boksen jeg fikk fra PSdata var åpnet, kan jeg rett og slett ha fått et noe defekt kort? Har de nyeste driverne fra creative.com, pluss de siste detonator driverne fra nvidia. Kjører XP og win 98 i dual boot. Noen ideer noen? :smile: Lenke til kommentar
Teddy_KGB Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Etter å ha påført kjølepasta sank temperaturen til 38 grader (!), og maskinen har siden det ikke hengt seg en eneste gang... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Ja temp har mye å si. :smile: får du spilt nå :?: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå