toretang5 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det slik at dekk både kommer med slange, og uten slange? Jeg skiftet for 1 uke siden over til helt nye vinterdekk. I går oppdaget jeg at det ene var helt flatt. Jeg undersøkte dekket, men fant ikke noe fremmedlegeme. Jeg kjøpte en boks med skum, og fylte opp dekket. Når jeg fylte opp dekket, merket jeg at det "hveste" og "boblet" fra et sted mellom dekket og felgen. Det virket som om det kom luft ut mellom innersiden av felgen og dekket. Hvordan kan dette skje? Har det da blitt et hull på "undersiden"/innsiden av dekket? Er det da felgen det er noe galt med? D.v.s. at det ikke er slange i dekket, og at det er mellomrom mellom felgen og dekket? Jeg har ikke oppdaget at det lekker fra et slikt "lite tilgjengelig" sted før. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hvis dekket var flatt og du stappa i skum, kan nok det forklare att det kom ut gjennom kanten, for da er det mulig att dekket ikke satt helt ut til kanten og tetta igjen. Ville nok heller blåst opp dekket med luft for å se om jeg hadde funent hullet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå