Gå til innhold

Forslag til forum"tema".

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter litt med å hoved"tema" for ett forum jeg vil lage, navnet på siden er jadedshadows.

Tanken på å ha ett allsidig forum er her, men det omfatter så mye, ungdomsforum kunne vært noe, men igjen så vil jeg ha det litt begrenset, så en ikke skal kunne ta på seg brillene for å kunne se igjennom kategoriene.

Siden det er ett litt sånt "dystert" navn har jeg tenkt på ett tja.. musikk forum, eller bildeforum. På sistnevnte har jeg ikke kunnskap nok selv til å kunne starte opp, når jeg tenker på utreding av selve innholdet.

Nå håper jeg litt på seriøse kommentarer her :)

Adressen er forresten www.jadedshadows.net - one.com har noe problemer med serveren for tiden, så den er nede - de gir meg litt tid for å tenke på hva jeg egentlig vil ha på sidene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil bare laget et forum bare for å ha et forum? Det tviler jeg på kommer til å gå så veldig bra. Skal du få til et bra forum, trenger du mye mer enn det. Forstår det kan friste å lage noe ala diskusjon.no og tjene til livets opphold på reklameinntekter, men se hvor lang tid det tok før dette forumet er så stort som det er i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...