tormoddf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 SMC produserer til daglig nettverksprodukter. Nå tilbyr de nett-kurs med nettverksopplæring gratis for alle. Les mer Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette tror jeg faktisk jeg skal se på når jeg får tid, alltid hatt lyst til å kunne litt mer om nettverk! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Morsomt, blir spennende å se om jeg kan like mye som jeg tror jeg kan - mest sannsynlig ikke Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kjempeinitiativ av SMC! (Selv om det er ganske tydelig hva målet er - Men skal man først ha nettverksutstyr er jo SMC av de bedre uansett.) *Registrerer seg og leser* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Må gå igjennom denne en dag det er lite å gjøre på jobb Lenke til kommentar
Palme Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tok "Online examination" uten å lese og bestod med glans Gleder meg til å lese gjennom. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Woho. Gratis SMC-sertifisering (i enkel form) =D Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Takk for tipset, skal se på dette når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg regner med dette sertifikatet kan ha en liten verdi på en CV? Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det var da strengt tatt ikke vanskelig. Eventuelt har jeg fått en OK utdanning. Kan ikke se for meg at et sånt sertifikat er verd papiret det er skrevet på, selv om de truet med å sende det i posten. Til forskjell fra SMC har Cisco en del sertifiseringer som visstnk er både vanskelige, nyttige og kan være relevante på CV'er. Sertifiseringer kan også være nødvendige så lenge de er litt "egne" på noen løsninger og implementasjoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette må jeg prøve meg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå