RottePostei Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Back to Topic: K-dog: idiot må han være ja... Tosk. wtmf? wsyfmf ? Mwm ?? blmm blbll olioliolioli ekekeke? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Band Of Brothers Er en 10 episoders miniserie som tar ca 10 timer å se, men fy fa1 å tøff den er! Har du litt tid til overs og liker filmer som f.eks Saving Private Ryan, så er denne å anbefale på det sterkeste. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Lock, Stock And Two Smoking Barrels Snatch Full metal jacket Apocalypse Now -redux Taxi 1 & 2 Star Wars Crouching Tiger Hidden Dragon Fight Club Signs pga lyden (DD 5.1 vol @ -10) Dersom du ser alle Evil dead filmene i rekkefølge er 3'en helt enorm. Supre effekter. yummy: Listen din var litt skuffende. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 The ring. Så den nå nettopp, er absolutt og annbefale. Rå film! Orker ikke å skrive alle de andre filmene jeg syns er bra, er for trøtt. kan heller komme med oppdatering imorgen om jeg husker det. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Vel, jeg kan jo fortelle dere noen av de beste jeg har sett: LOTR 1 og 2 Braveheart <- tidenes beste film? Terminator 1,2 die hard 1,2,3 alle elsker mary <- morsom! the rock <-- god, gammel action James bond - in the living daylights <-- beste james bond film? Showtime De fleste med Jet LI. Kiss of a dragon, twin warriors, romeo must die osv Route 66 <-- vet egentlig ikke hvorfor :-? Boondock saints <-- tenk at jeg nesten glemte den! sett den 4 ganger og er ikke lei! The fast and the furious Gone in 60 seconds Highlander det er dem jeg kommer på nå. kan godt komme med flere senere hvis jeg kommer på dem Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Fondus, jeg har sett alle filmene der, utennom Braveheart og route 66, anbefaler du meg å se de? Forresten, jeg så showtime i helga, rå film "it's showtime!" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Søk på "dvd" på Kazaa Lite v2.1, så kommer det opp en del tips. Du kan også gå inn på IMDB, og sortere etter tidenes beste filmer i en sjanger du velger sjøl. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 forrest gump shrek patrioten braveheart Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Fondus, jeg har sett alle filmene der, utennom Braveheart og route 66, anbefaler du meg å se de? Forresten, jeg så showtime i helga, rå film "it's showtime!" OM jeg anbefaler BRAVEHEART? DET ER MOVIE OF THE TIMES! Den ble iallefall cora til årets film i 1995 når den ble laget,og fikk flere Oscarer 3 timer med UNDERHOLDNING DELUXE jeg anbefaler route 666 hvis du liker filmer med demoner, litt action og se på folk som blir drept av 6 demoner som står og slår dem ned i asfalten med slegge og hakke.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ok fonus, da får jeg leie meg noen filmer til helga ;-) Noen som har sett filmen Dances with wolves? vi holder på å se den i engelsken, den ser gnaske bra ut Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 har sett dances with wolfes, eller danser med ulver på norsk. ganske bra den, om den amerikanske politimannen som ble en indianer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå