SnowDOG_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Noen av dere som har sett på Kopps?Jeg så den på kino i forigårs, fy fader for en rå film, fult av humor, ganske artig film, bør fåes med seg ja Ja flate. DEN var skikklig artig. Trodde ikke svenskene skulle få til noe så bra altså. Var skeptisk med engang når jeg så begynelsen...men fy flate for en film ja jeg anbefaler alle å se denne filmen, weeeeeed! nei takk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 kopps er GEnial .. hadde slutten (drite i skogen) vert 10 sec lenger hadde jeg ledd meg ihjel .... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 nei takk Betyr det at du ikke tror på oss?? JA det er en svensk film, men du verden sååå bra da. Det burde være umulig å lage noe så bra. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 /me har lyst å sjå kopps, alle seier den er dødsbra, men eg har ikkje sett den! WRÆL WRÆL!........ Kung POW er beste komedie hittil trur eg, dødde nesten av latter på noken plasser... (men for å like den filmen må du nesten ha den type absurd humor..) satser på at kopps slår den Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 så mye hollywood her! masse geniale filmer som ikke er fra usa. anbefaller disse på det varmeste: Amores Perros Amelie fra Montmartre Breaking The Waves Das boot Hable Con Ella La Haine (fransk kult-film) Lucía y el sexo Rockers (feteste Jamaica-filmen som finnes ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 så mye hollywood her!masse geniale filmer som ikke er fra usa. anbefaller disse på det varmeste: Hmm men holywood lager jo bedre filmer enn de fleste andre land tilsammen men anyways De beste ikke amerikanske filmene eg sett må være: Amores PerrosMexicansk (rå film) Once were warriorsNew Zealandsk (dritt rå) Kommer ikke på flere faktisk. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 JEg vil anbefale Startrek First Contact og Startrek Nemesis. Ser dere First contact først og Nemesis etterpå så kommer du nok til og skjønne mesteparten av ST universet. Og de egner seg for folk som ikke ser 3timer startrek daglig også.. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 JEg vil anbefale Startrek First Contact og Startrek Nemesis. Ser dere First contact først og Nemesis etterpå så kommer du nok til og skjønne mesteparten av ST universet. Og de egner seg for folk som ikke ser 3timer startrek daglig også.. vel talt! Vi bør heller ikke glemme Zardoz fra 1974, sci-fi regissert av John Boorman (fx. Excalibur) med Sean Connery bl.a. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hmm men holywood lager jo bedre filmer enn de fleste andre land tilsammen men anyways virker som om du er helt på bærtur, du må nok se mer utenlandsk & norsk (men ikke amerikansk) film rett og slett. personlig mener jeg at max 3% av amerikansk film som blir vist på tv /video / kino i norge holder verdensklasse Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 The Shawshank Redemption Blood in, blood out Forrest Gump Hackers 2 Disney filmer: Lion king, Donald, monster inc, Toy Story osv..... Kids Cheech and chong filmene +++++ Hold deg unna filmer som xxx, spiderman o.l. med mindre du forguder USA Lenke til kommentar
flatron Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Old men in New Cars Shogun Assassin Reservoir Dogs Snatch Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hmm men holywood lager jo bedre filmer enn de fleste andre land tilsammen men anyways virker som om du er helt på bærtur, du må nok se mer utenlandsk & norsk (men ikke amerikansk) film rett og slett. personlig mener jeg at max 3% av amerikansk film som blir vist på tv /video / kino i norge holder verdensklasse Du er sikkert av den typen som nrk eller tv2 kritikere som gir f.eks en kul action film fra usa terning kast 1-2 men hvis det er snakk om en britisk/fransk/whatever drama så får den 5-6. Anyways...... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 menneskekjenner du action-filmer er sjelden bra som "kunst", men fine som hjernedød underholdning, det finnes selvfølgelig hederlige unntak som f.eks. terminator 2, matrix osv. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kung POW er beste komedie hittil trur eg, dødde nesten av latter på noken plasser... (men for å like den filmen må du nesten ha den type absurd humor..)satser på at kopps slår den Kung Pow var morsom i 5 minutter i starten med den babyen som rulla ned bakken. Matrix scenen med kua var og litt kul. Samt noen enkelt scener som "Swingin the chain" o.l. Ellers var det egentlig sinnsykt kjedelig og langdryg... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Mange bra filmer som har blitt lista opp ja, noen av dem har jeg sett før. Takk btw... hva synes dere om american history x? er så mange delte meninger om den. selv synes jeg den er dritbra Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 fondus: http://us.imdb.com/Top/ , http://us.imdb.com/top_250_films , http://us.imdb.com/Charts/Votes/action Osv... :google omg, mange av de filmene i "top" lista er jo fra 1960 og sånn! DET er tabu. Alt som er eldre enn 1980 kan kastes! da er du en IDIOT! de beste filmene ble laget før 1970 og på starten av 90-tallet .. Idioti ! De filmene SUGER! IDIOT! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Back to Topic: - Blue Streak - Matrix - American History X - Terminator 2 - Showtime (!!!!) - 3000 Miles to Graceland - Beavis And Butthead do America - Final Destination - Alle James Bond filmene - Rush Hour 1-2 - LOTR - Noen Star Wars - Training Day - Fast And The Furious - Das Boot filmene - Die Hard filmene -------------------> To be continued... K-dog: idiot må han være ja... Tosk. Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Battle of Britain fra 1969 Grand Prix fra 1966 Ørneredet Hjortedreperen Hair Forest Gump er nevnt, men må nevnes igjen Memphis Bell The life of Brian Jumanji Alle episodene med The Simpsons seff. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Back to Topic: K-dog: idiot må han være ja... Tosk. wtmf? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Back to Topic: K-dog: idiot må han være ja... Tosk. wtmf? wsyfmf ? Mwm ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå