tønna Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 bruker nero brenneprogram, og alt ser ut til å gå bra og den ser ut til å brenne, men når den er ferdig er cden tom, noen som vet hva som kan være galt? kjøpte meg akkurat ny pc som jeg satt sammen selv, har skrudd den opp for å se om kablene satt i cd-brenneren. CD-brenneren klarer å lese men ikke brenne. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Sikker på at du ikke bare simulerer en brenning? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 prøv å lukk cdn etter deg. Ellers kan du prøve et annet program PASS PÅ AT DU VELGER SIMULER OG SÅ BURN ellers simulerer den bare og brenner ikke noe som hles, så hvis det står burning startet eller brenning startet så er du godt på vei Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Samme har skjedd meg nå faktisk. funka før men nå ser det ut som den brenner cdene. men cdene er tomme. eller nesten tomme, for det går ikke brenne på nytt på de platene Lenke til kommentar
tønna Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 tror ikke jeg simulerer men ser ikke hvor jeg kan velge det eller ikke, på menyen før brenninga er det kun grået ut der jeg kunne velge hastighet på brenninga på en gamle pcen Lenke til kommentar
tønna Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 det står writing to disc helt øvesrt nå Lenke til kommentar
tønna Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 hvor kan jeg jeg velg om jeg skal simulere eller brenne har nero5.5.9.0 Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 vær sikker på at simulation ikke er haket av for, og at write er haket av. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Når du har flyttet over filer som skal brenne trykker du på den knappen som er en cdplate med en rød finger, da kommer det opp hastighet du vil brenne på osv, marker finalize cd og write og simuler så er du sikker, hva skjer? Lenke til kommentar
tønna Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 på det bidet du viste var alt grået ut bortsett fra write, og den var haket av Lenke til kommentar
tønna Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 test burn og sånt var grået ut, kun burn som var på Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 på det bidet du viste var alt grået ut bortsett fra write, og den var haket av hmmm? det eneste som er grået ut er finalize cd (som er irrelevant), fordi det er obligatorisk med en bin fil som jeg brukte som ett exempel. seff er write haket av, bildet viser hva som skal være huket av før du starter å brenne. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Gå på Brenner>VelgBrenner> Bytt fra ImageRecorder til PlextorRecorder. Lenke til kommentar
tønna Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 der har jeg ingen mulighet til å bytte til plextor, det er kun imagerecorder der? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Da er det jo det som er problemet da! Nero finner ikke brenneren. Finner du brenneren i explorer da? Står den kanskje som slave på en kabel og har jumpere innstilt på master? Sjekk master/slave, både i BIOS, fysisk på kablene og bak på brenner og evt det andre du har på samme kabel. Hvis begge står som master kan det f.eks godt bli problemer. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå