Bach Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Da var skøytesesongen i gang. Edit: Uten caps, men jeg lot utropstegnet stå. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Den er ferdig her på Flåklypa-toppen Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Da var skøytesesongen i gang. er skøytesesongen i gang når det blir vår? For min del er taklukesesongen offisielt åpnet! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 sjekte! skjærgård! øl! sommer! venner! damer! jippi ikke lenge til.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg merker jeg er litt vårkåt ... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Oppkjøringa til mopedlappen min blei avlyst i dag pga snøv. sei bare velkommen til sommartida! no blir det båt/sykkel på meg i sommer johooo!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 sjekte! skjærgård! øl! sommer! venner! damer! jippi ikke lenge til.. Tankeleser? Lenke til kommentar
runeb Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ja, ja. Her i Trondheim snør det nå igjen... Det er nå i alle fall en del plussgrader. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 /me la merke til at eg var meget vårKÅt allerede for 2 uker siden. Dvs at eg sliter i sommer :oops: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 sjekte! skjærgård! øl! sommer! venner! damer! jippi ikke lenge til.. Sørland Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Her hjemme har vi observert sommerfugler og andre innsekter i en lang tid nå (pluss den første bukketen med hestehov er allerede satt i vann) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ja, ja. Her i Trondheim snør det nå igjen... Det er nå i alle fall en del plussgrader. Vet. Akkurat når det begynner å bli litt varmere og all den forbanna isen som har ligget på bakken siden januar forsvinner så begynner det for deiskende å snø. Har bare et ord å si om sånt og det er ¤%##¤&¤ ! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 sjekte! skjærgård! øl! sommer! venner! damer! jippi ikke lenge til.. Sørland åh, ja, kjære sørland.. *mimre fra ifjor sommer* Dere som aldri har vært i sjekte, med gode venner, damer på alle holmene, en kald øl i hånda... Dere har gått glipp av noe!! (forresten trenger man ikke øl for å hygge seg.. men det hjelper ) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dette er vel kanskje en av de svært få trådene som det ikke gjør noe om har CAPS. Det er jo noe stort. Ta frem igjen intruderen (hadde det ikke vært for at fatters solgte den men det gjør ikke så mye for nå er det snart bil) Tenke på eina (et lokalt vann, med båt) Finne frem shortser, trene magen. Jau, våren leder til SOMMER! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Må bare bli litt varmere og litt mer stabilt vær (Ikke noe Bergen er kjent for), så er jeg klar for utepilsen! Håper det snart bilr slik som i fjor sommer/høst. Grillparty langt ut i september! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Her i Skien har det vært 14-15 + grader mange dager nå! 8) DEILIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå