Alinoe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hun blir mer såra hvis du oppfører deg køddent nok til at hun må dumpe deg. Du har hørt det mange ganger nå, men jeg sa det først, og sier det igjen. Mann deg opp og ta ansvar for deg selv. Nå! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men er vel ikke så vanskelig, si du har vært utro Du er nok enig i at det er mye bedre å bare gjøre det slutt. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vær skikkelig ekkel, promp masse og fortell henne om alle de ekle uvanene dine og at du ikke bruke papir når du tørker deg på do, fordi det er mer miljøvennlig. Det skal nok gjøre susen Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ser problemet. Men, det beste er nok å gjøre det slutt selv. Hvis du velger å fortsette og du ikke er keen på hun blir det nok uansett slik at du mister interessen, og hun kommer masende tilbake til deg. Som igjen fører til at det blir et bad break til slutt. Do it. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men er vel ikke så vanskelig, si du har vært utro Du er nok enig i at det er mye bedre å bare gjøre det slutt. Ser ikke ut som om vedkommende er mann nok til å si det rett ut, dessverre :-/ Lenke til kommentar
Gjest Ola Normann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Takk for svar, tips og reaksjoner! "Mann nok til å sei det til henne" som mangen beskriver det som her, kan eg nok psyka meg opp til å gjere. Sist me dreiv på, sa eg det rett ut, og det såra ho, men var nok mest rettferdig. Og ja, det er eg som har "drete på leggen" som nokon her så fint sa det, og eg innser at det er min feil, og at det er dårleg gjort av meg. Eg såg kor såra ho vart sist gang ho fekk det sagt direkte, og lurte egentlig berre på om å få ho til å mista interessen var ein meir skånsom måte å gjer det på. Men som folk her poengtera, det lettaste er nok å sei det til ho. Takk! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gjer det, og ta det som det kjem. Er nok det beste for begge partar! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Introduser henne for den heite vennen din Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg syns det er feigt av deg å prøve å få henne til å slå opp med deg og ikke omvendt, det rettferdige er å si det til henne som det er. Forklar henne din situasjon, så kanskje vil hun forstå. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nettopp gjort dette selv. Si det som det er. Du har mistet følelsene for henne. Men at du fremdeles er glad i henne. Er noen jenter som like å vite at de fremdeles har deg, bare ikke på samme måte Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Gjør det. Ikke bli en drittsekk og tving henne slå opp. Da vil du såre henne enda mer i prosessen. Du kan ikke bare "forandre" deg og tro det går greit. Forklar situasjonen og la henne få tid til å forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå