Gå til innhold

Pc høytallere til ca 500-700kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har disse:

Logitech Speaker Z-520 4.1 40 Watt RMS

Jeg synes at de leverer varene og vel så det. God bass, men ikke uttak til headset på en av satelittene. Det står i annonse teksten at det skal være utgang til headset, men det er bullshit. Jeg har iallfall ikke funnet den. :(

Gode høytalere til en ikke altfor gal pris. 645 kr hos PSData.

Lenke til kommentar

Jeg har Altec Lansing 5100. De er jeg veldig fornøyd med. Altec Lansing 2100 er noe rimeligere og samme fine utseende.

Ellers har jeg prøvd Altec Lansing ATP3. De synes jeg var veldig bra.

Har også prøvd Altec Lansing XA3051. De var det rikelig med lyd i. Altec Lansing XA3021 er tilsvarende høyttalere i 2.1 versionen.

Har også vært innom VideoLogic ZXR 500. De var jeg ikke fornøyd med.

Hvis jeg skulle anbefale noen ville det vært Altec Lansing 2100 fordi jeg er veldig fornøyd med storebroren. Stili design, god lyd og god fjernkontroll med utgang til headset.

Som en god nummer to kommer ATP3.

Lenke til kommentar
Jeg har disse:

Logitech Speaker Z-520 4.1 40 Watt RMS

Jeg synes at de leverer varene og vel så det. God bass, men ikke uttak til headset på en av satelittene. Det står i annonse teksten at det skal være utgang til headset, men det er bullshit. Jeg har iallfall ikke funnet den. :(

Gode høytalere til en ikke altfor gal pris. 645 kr hos PSData.

har disse og synes de er elendige. Det er en superled som blender meg, så jeg nesten ikke ser skjermen :evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
cdrom du er klar over hvor teit du høres ut?

hater et anlegg pga en led?`

dagens petter smart: ta mot til deg og hiv en tapebit over den leden

:woot:

Valuta for "pengene" med sånne kommentarer på et forum. Morsomt å lese slikt på lørdagsnatt når man er edru og trøtt beyond all reason. :D

Lenke til kommentar
Har forresten bestilt meg Logitech Z-340 og tar gjerne imot kommentarer og meninger om disse slik at jeg vet hva som ligger på postkontoret når jeg skal hente dem til uka.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl <- sånne; for folk som ikke vet hva jeg snakker om eller er for late til å bla dem opp på en webshop selv. ;)

74.gif

Du må ikke tro at du slipper unna...

den irriterende blåe ledden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...