Gå til innhold

Er CAV AVR-8 bra nok for M-65 høytalere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis vi skal stole på sesifikasjonene så skal den være kraftig nok hvert fall.

Men du har to høyttalere, så hvorfor ikke kjøpe en stereoforsterker?

Slipper du å betale for kraft som går til 3 kanaler du ikke bruker og masse innganger osv...

Mener du at denne ikke gir stereoeffekt? Jeg kan jo alltid kjøpe flere høytalere siden og prisen på denne forsterkeren er jo latterlig lav.

Lenke til kommentar

Jo den fungrer jo i stereo også. Men blir som å kjøpe en 7 seters bli når du egentlig bare trenger 2 seter. Kanskje ett dårlig eksempel, men ikke så lett å finne noe å sammenligne med så tidlig om morgenen :p

Kjøpe heller en bedre stereoforsterker.

Jeg stiller meg rimlig skeptisk til slike produkter som selges på den måten der. Hvert fall når de ender på 1400,-

For det er jo ikke mye penger, men netthandel gjør det ikke for å være snille så de tjener garantert penger på det. Så da kan du tenkte deg hvor lite denne koster. Så kan ikke være særlig god kvalitet.

Lenke til kommentar
Jo den fungrer jo i stereo også. Men blir som å kjøpe en 7 seters bli når du egentlig bare trenger 2 seter. Kanskje ett dårlig eksempel, men ikke så lett å finne noe å sammenligne med så tidlig om morgenen :p

Kjøpe heller en bedre stereoforsterker.

Jeg stiller meg rimlig skeptisk til slike produkter som selges på den måten der. Hvert fall når de ender på 1400,-

For det er jo ikke mye penger, men netthandel gjør det ikke for å være snille så de tjener garantert penger på det. Så da kan du tenkte deg hvor lite denne koster. Så kan ikke være særlig god kvalitet.

Ja jeg har hørt de er oppe i en rettsak ang m-65 høytalerne som angivelig skal være piratkopier, men de har jo solgt andre CAV forsterkere i lengre tid til langt lavere pris enn butikkene og jeg har ennå ikke hørt noe negativt om disse.. Denne forsterkeren koster kr. 3999.- hos Elprice. Er det noen som vet om Kineserne også kopierer slike?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...