eFuZz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tenkte jeg skulle mekke en liten casemod til lillebror til jul. Her kommer det foreløbige produktet. Grunnet noe begrenset budsjett og tid, bestemte jeg meg for å modde et gammelt kabinett, og gjøre det enkelt og greit. Jeg kom over et gammelt Aopen HX08 for en slikk og ingenting, og satte igang. Her har vi utgangspunktet mitt. Det her er slik jeg så for meg sluttproduktet før jeg begynte. Etter en tur på Clas Ohlson fikk jeg kjøpt inn plexiglass, lakk, sparkl ++ Denne boksen med sursild skal gjøre jobben som fanduct. Slik ser kabinettet ut foreløbig. Jeg har fått skjært ut alle hull, sparklet fanducten, lakket kabinettet med en grå primer og finsparklet litt. Planen er nå å lakke kabinettet svart, sette inn 4 blå katoder, 4 x 80mm vifter og 2 x 120mm vifter med blått lys. Blir sikkert å handle inn noen fancy viftegriller også. Hva tror dere? Kommentartråd Lenke til kommentar
eFuZz Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Kabinettet ferdig lakkert Bare få handlet inn noen katoder, vifter og litt annet stæsj, så tror jeg det blir riktig bra det her Kommentartråd Endret 6. desember 2008 av eFuZz Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 er sikker på at broren din blir kjempeglad for dette kabinettet;) ser jo snertent ut etter at du har fikset på det:) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå