Gobulcoque Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei. Jeg har i det siste sett litt på de forskjellige partiene, men jeg får ikke helt tak i hva Senterpartiets synet på statens oppgaver er for noe. Kunne dere hjelpet meg videre? Mange takk. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spør du etter hva SP's meninger om hva staten bør ta seg av og hva privat næring bør ta seg av? Lenke til kommentar
Gobulcoque Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jepp, eller mest staten da. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har i det siste sett litt på de forskjellige partiene, men jeg får ikke helt tak i hva Senterpartiets synet på statens oppgaver er for noe. Kunne dere hjelpet meg videre? Kunne jo alltid les denne: Senterpartiets prinsipp- og handlingsprogram 2005-2009. Lykke til! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har ca. aldri sett Senterpartiet i media. Hverken i medvind eller motvind. Kanskje det er litt lurt å være midt på for et parti, rent PR-messig Endret 12. november 2008 av Astralnoise Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ringer Aslaug Haga en bjelle? Når hun måtte gå av var SP stadig vekk på nyhetene... Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Joda. Men når f.eks. FrP, Venstre, SV, Arbeiderpartiet eller noen andre parti skal enten kritisere eller rose noen, så hører jeg ALDRI SP bli nevnt. Sånn var det på skoledebatten for et par år siden også. FrP, Høyre, AP og SV satt og bitchet hele tiden, mens Senterpartiet og KrF ble sittende å se rett i veggen frem til AP angrep KrF for å være mot abort. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er ikke uenig. Kan ha noe med og gjøre at SP er et sentrumsparti og derfor ofte ikke tar et politisk ytterpunkt den ene eller andre veien, som feks. FrP og SV ofte gjør. Dette skaper ofte mer opphetede debatter og media hiver seg fortere på. SP må bli mye flinkere til og profilere seg. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gobulcoque Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Takk folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå