Snipro Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Muligens mange tråder om dette, men finner ikke en som svarer på akkuratt det jeg spør etter. Har idag pcen stående på soverommet, og tven stående i stuen. Det jeg lurer på, er om det finnes en løsning, med en 100% støyfri enhet som jeg kan koble til tven i stuen, og kan koble min eksterne hdd til via usb, samt koble til nettverk via kabel, og se xvid, divx, spille av mp3 og kanskje også hd matriale på tven? Noe ala xbox 360 sitt mediesenter bare helt støyfritt. Vil helst ikke ha en mediesenter pc stående der heller, da de av erfaring støyer for mye. Takk for alle svar Edit: Skrivefeil Endret 13. november 2008 av Snipro Lenke til kommentar
studass Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bruker selv en Tvix 7000M som kan koples til 2 eksterne hardisker (usb) og ethernet kopling mot PC/server. Denne spiller av alt du ønsker (nesten) .... har ingen filer som ikke blir spilt av foreløpig da. Den støyer akseptabelt lite, dvs dersom du har det helt stille i stuen og konsentrerer deg ekstra, kan du høre en svak summing av viften. Men denne kan du velge å stille enda mer ned ved behov. Kan iallefall anbefale denne på det sterkeste! Tror også lydogbilde hadde en test av denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå