Papirpose Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Jeg har et Jensen ISDN Easy-kort, men jeg får ikke dette til å fungere hverken under 2000 eller XP. Etter å ha lagt inn drivere ser alt bra ut, og device manageren er lykkelig. Men etter en reboot, henger OS'et seg under oppstarten (Ved XP-logoen og den blå loading-bar'en). Hvis jeg nå starter opp i safe-mode og disabler ISDN-kortet, går alt etterpå som normalt. I 2000 fikk jeg ikke heng under oppstarten, men ISDN-kortet fungerte bare ikke (Hvis jeg prøvde å ringe opp en forbindelse, kom den aldri lengre enn til "Dialing [nummer]". Og ja, jeg prøver med driverne merket XP. Har også prøvd 2000-drivere. Reinstall av XP fungerte ikke, heller ikke å sette kortet i et annet PCI-spor. Hvis jeg starter opp pc'en i WinME, fungerer alt som normalt, så kortet i seg selv burde være ok? Mvh, Papirpose [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2001-09-29 13:35 ] Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Det problemet har jeg hatt med alle jensen isdn easy kortene jeg har hatt, du kan lett løse det ved å kjøpe et nytt kort, fordi det virker som det er et problem som er litt for vanlig med jensen kortene.. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Ikke kjøp nytt kort dette er tull. Jeg hadde også problemer under WINxP men jeg klundra litt men fikk det til til slutt. Pass på og ha de siste driverne for ""XP"" fr jensen. Prøv og legge inn driverne manuelt via add hardware manager. Hvis du velger og kjøpe nytt kort styr unna jensen. Det er noe dritt. BobboZ Athlon RuleZ Lenke til kommentar
Rebihp Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Bekreftes, slet livet av meg for å få et jensen kort til å virke under ME. Det du kan prøve på, er å finne ut hvem som har laget kortet og om du kan bruke andre drivere til det. Ta en titt på chipsettet og søk litt på google. Kjøpte meg et Diva pro kort og har ikke hatt problemer siden, anbefales..... [ Denne Melding var redigert av: Rebihp på 2001-10-10 16:27 ] Lenke til kommentar
int20h Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Jensen PCI kort er grunnen til at min W2k restartet mellom hvert 2. og 30. minutt. Det verste er kanskje at jeg kjøpte det på Elkjøp, hehe. .int20h Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2001 Takker for tipsene! Jeg fikk det til å fungere under ME uten for store problemer, men det er litt skrap. Har kludra med XP og driverne og device manager og greier så mye nå at jeg tror jeg har prøvd alt. Lenke til kommentar
Lilleblol Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jensen Easy ISDN PCI er alt annet enn Easy med Win Me. Hold dere langt unna!!! Mvh Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Kortet funker fett med Win98SE, og enda fetere med WinMe... Kræsjer i Win2kPro hos meg også... Men det trur eg også har endel å gjøre med mine eksellente evner til å finne på noe så teit som å legge to Win-Os'er på samme harddisk-partisjon... (Win2kPro og WinMe, til opplysning...) Mange ting takler ikke det, sånn som AudioCatalyst2.1, blant annet... Utrolig bedritent... (Har et gammelt ISA-ISDN-kort liggende, men kan ikke bruke det i mine pene PCI-slot's...) Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Drivere kan hentes ned fra http://www.bgc.no (de siste driverene til kortet ditt er datert 12.12.01 så de bør fungere bra) Det skal også være sagt at de fleste billig kortene har drivere som kan hentes ned fra denne adressen. Og det er meget gode og hyppige driver oppdateringer til å være så rimlige kort. (iallefall iforhold til billion kort) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg kan informere om at jeg ikke lenger bruker hverken Jensen-kortet eller XP De har nok blitt byttet ut med Win2k og en Cisco-router. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Billion driverne oppdateres sikkert ikke så ofte men de fungerer i det minste, også i XP.. :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jensen produkter generelt er IKKE bra, spesielt driverene er på generell bærtur i åkern SÅ: kjøp ikke Jensen ISDN Easy og handle IKKE data på Elkjip Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Vel, har en onkel som kjører Jensen ISDN-kort i Windows XP 180 Days Evaluation Copy (Build 2505). Det funker fint for han... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå