h4dthecowran Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg og en veninne gikk tur for et par uker siden, og fant en særdeles spesiell edderkopp som ingen av oss hadde sett før. Er det noen her som vet noe om denne edderkoppen? Har kikket litt rundt på internett uten å lykkes. Nå vet jeg ikke om dette er riktig forum å spørre om et slikt spørsmål, men fant ikke noe som passet bedre. Om denne tråden er feilpostet ber jeg om at den blir flyttet. Mvh. Lasse Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Woow den hadde jeg holdt meg langt unna ihvertfall ... så farlig ut Endret 11. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
h4dthecowran Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Vet at det er et sånt forskningsinstitutt eller noe lignende i trondheim (?), og vurderer å sende bildet dit. Noen som vet hva det stedet heter? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser ut som en slags korsedderkopp, uten at jeg har noe særlig peiling på dette. Google "Araneus diadematus". Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Fy, den var creepy. Jeg hadde fanget den i et eller annet (glass, eller lignende). Må jo ta vare på sånne dyr! Endret 11. november 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det er en "hageedderkopp(Araneus diadematus)", jente virker ganske lik ihvertfall... Endret 11. november 2008 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå