Jalla1979_9 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei. Jeg har en Fujitsu Siemens XA1526 med ett Nvidia Geforce Go 7600 grafikk kort. Jeg kunne tenkt meg å oppgradere dette, men finner ikke noen forhandlere som selger grafkk kort for laptops. Noen som har noen tips? Jeg leter etter Nvidia Geforce Go 7900 eller 7950 hvis de eksisterer på det norske markedet. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tror ikke at du vil få oppgradert skjermkortet i en laptop. Det nærmeste alternativet man kunne komme med for en stund tilbake var et 7900GT som ekstern kort, men da kunne man bare spille på en ekstern skjerm, dermed ble også mye av poenget med laptop ute. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kun enkelte bærbare dette går, siste jeg har hørt om var noen med 8400 som kunne få ett 8600 istedet. Ellers sitter du fast med det kortet du har, om du ikke er flink med lodding og ellers har verktøy for å kode om BIOSen (DYRT DYRT DYRT) og da er du som oftest produsenten selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå