Bobbylove Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvilke rpg spill nye og gamle liker du best? Hvilke vil du anbefale til en rookie innen sjangeren? Så langt omtrent bare spilt Fallout 3. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er vel bare å søke litt? De beste jeg har spillt er ihvertfall Fable 2, Mass effect og Oblivion. Alle de er forholdsvis nye Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Crono Trigger - den ultimate jpRPG-klassikeren kjem på DS Final Fantasy-serien (Ja, heile er knall, der 7rn er best. Lost odyssey - Xbox360 - Overasskende bra, etter Blue Dragon-nedturen Mass Effect Xbox360 - Genialt Morrowind PC/Xbox ++++ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja her er vi i gang med en slik tråd igjen, ja. Baldur's Gate (II+xp-pakken) Deus Ex Planescape: Torment <- Veldig, veldig bra. Jeg nevner vel de jeg bruker å nevne... Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis man kan takle litt eldre spill så er absolutt seiersrekken til Bioware verdt å gå for, da spesielt Baldurs' Gate serien. Planescape Torment er som nevnt fantastisk, men kan være vanskelig å få tak i. En annen perle er Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura. Dette er kanskje det mest stemningsfulle RPGet jeg har spillt, men krever nok litt tålmodighet og passer kanskje ikke for nye fans av sjangeren. Selvsagt må Fallout 1 og 2 også nevnes. Av nyere rollespill kan jeg uten forbehold anbefale Mass Effect på det varmeste. Dette er så nært rollespill perfeksjon jeg har vært, og vil nok forbli det til Mass Effect 2 kommer. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 1: Star Wars: KOTOR - Fortsatt nr.1 på min liste uansett sjanger! 2: Mass Effect - En verdig andreplass. 3: The Witcher - Innertier, evig klassiker og 2007's store overraskelse for min egen del. Boblere: Oblivion, KOTOR 2, Gothic 2, Mount&Blade Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Baldur's Gate spillene (til PC) Arcanum Planescape: Torment Fallout spillene Icewind Dale spillene Oblivion er vel igrunn ikke et rpg. Ikke fullblods iallfal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå