Svar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det lov med panorama bilder? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Panorama er OK. Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har aldri prøvd meg på disse konkurransene på Akam før. Kanskje dette blir første gang? Det er ingen konkuranse ifm at du vinner noe, bortsett fra mer kunnskap til deg selv evt.... Lenke til kommentar
stapal Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er ingen konkuranse ifm at du vinner noe, bortsett fra mer kunnskap til deg selv evt.... Da tror jeg det er på tide å prøve seg på dette. Fint tiltak Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Da er bildetråden opprettet. Tom Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tenkte jeg skulle holde bildetråden fri for spam..., men må bare kommentere at gorpium sitt "Militært landskap" var utrolig kult! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tok noen bilder i går, med tanke på denne utfordringen. Skal gå gjennom dem i dag og se om det var noen som ble bra nok til å vises fram. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da er mitt lastet opp også. Tatt i ett nydelig vær i nærheten av Fritzøe gård i larvik. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Flere flotte bilder i galleritråden. Selv føler jeg meg litt lei etter oktoberfesten fortsatt. Ikke mange høstmotiver igjen heller, må si jeg gleder meg til vinteren kommer Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Takk skal du ha. Det er tatt på Setermoen skytefelt i Indre Troms. Syntes jeg kjente meg igjen... Opp mot Kobbryggdalen? Var der i 98-99, så har tilbragt utallige timer i det terrenget. Håper på flere slike bilder fra deg. Men nok OT nå... Sorry! Svarer deg her jeg. Usikker hva som er rundt der. Er normalt sett på andre trakter. Så bra, for jeg har planer om å levere flere. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Må si at "Militært landskap" bildet er kanonbra! Vet ikke hvor mye utstyret spiller inn (i følge exif er bildet tatt med Nikon D3, et 30000kr kamera). Uansett, særdeles flott bilde. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Takk skal du ha mandela. Det ble tatt med D3 og 70-200mm f/2.8 VR ja. Dyrt, men hadde nok komme til noe av det samme resultatet med et annet kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå