Actiii Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei.. kan ikke så mye om klokking av forkjelige ting,, men hvordan overklokker man.. jeg spiller litt gammle spill fordi jeg har ikke et så veldig nytt grafikkkort og pc det er ett kort som heter Radeon 9600 pro family.. dette er ett drit kort men fungerer til gammle spill.. men så spiller jeg sims 2 men jeg kan ikke spille på mere en allt på NESTEN det laveste.. kan jeg klare og få dette opp på normalt eller noe ved og overklokke vist det går og hvordan gjør man det? takker MYE for svar:D Actiii:D Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Beklager, men det er ikke så mye å hente ved å overklokke et slikt skjermkort. Men du kan uansett benytte deg av Rivatuner for eksempel. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 De fleste klokkeprogrammer som rivatuner, ATItool ol. burde fungere greit til overklokking. Men som Malvado sier så vil selv en mirakuløs dobling av klokkefrekvensen ikke gjøre kortet ditt konkuransedyktig mot nyere kort. Hold deg til SimCity intill du får det ny PC. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 ok... skal kjøpe meg pc om 6 månder gleder meg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå