Gå til innhold

BK: Ørepropp med plugg

Eplekaka88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er inne på noe her. Fargebildet fungerer utvilsomt best for meg, jeg likte grønn/gull-kombinasjonen på propp og plugg. Lyset er slettes ikke dumt, problemet for meg er bakgrunnen. Du kan prøve å lage noe med papirak og pappesker, noe som gir en helt hvit bakgrunn. Juster fargebalasen så bakgrunnen blir kritthvit, så du ikke får problemer med å få den fin og utbrent. Bruk lyset omtrent som nå for å separere den hvite pluggen og ledningene fra bakgrunnen - skyggene de kaster fungerer nok fint for det. Bruk gjerne en form for baklys mot bakgrunnen for å gi den en gjevn farge.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at fargebildet er best av disse. Det er også fint at underlaget har en tekstur istedet for å være helt slett. Jeg har ikke gjort meg opp en mening om fargen er OK eller litt for skitten; men jeg heller vel til det siste. Men skjøten i bakgrunnen ødelegger mye.

Jeg synes kontakten er passe uskarp, men jeg tror at det hadde blitt bedre om du hadde tatt med begge pluggene, da kunne du flyttet alt mot høyre slik at det ble mindre tomt på den siden.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...