Eplekaka88 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Testa ut litt kamera med litt "produktbilder"... Resultat, kom med kritikk og om kva som er best av svart-kvitt eller fargebildet! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du er inne på noe her. Fargebildet fungerer utvilsomt best for meg, jeg likte grønn/gull-kombinasjonen på propp og plugg. Lyset er slettes ikke dumt, problemet for meg er bakgrunnen. Du kan prøve å lage noe med papirak og pappesker, noe som gir en helt hvit bakgrunn. Juster fargebalasen så bakgrunnen blir kritthvit, så du ikke får problemer med å få den fin og utbrent. Bruk lyset omtrent som nå for å separere den hvite pluggen og ledningene fra bakgrunnen - skyggene de kaster fungerer nok fint for det. Bruk gjerne en form for baklys mot bakgrunnen for å gi den en gjevn farge. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Den fargen som er no ER ekte farge på bakgrunnen... Hadde berre knørva ark så krittkvit bakgrunn er det ikkje... Men skal sjå kva eg kan få til imorgen. Takk for fin kritikk, og skal prøve å rette på feila Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Få bakgrunnen hvit, utbrent. Fin fokus. Kan kanskje funke med begge proppene, og alt i fokus? Blir vel mer produktfoto da. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Problemet med begge proppene er at den andre er fallt av og styr... så på den andre er berre nokken ledningsstubber som stikker ut... Men kan sjå kva eg kan få til Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Greie bilder, har ikke så mye å si på dem bortsett fra at jeg hadde foretrukket begge øreproppene, men skjønner at det kan bli litt vanskelig! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva hvis du prøver å Photoshoppe bort all farge bortsett fra det grønne og/eller pluggen? Tror det hadde blitt tøft! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Likte det med farger best. Svart hvitt bildet ble litt for kjedelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg er enig i at fargebildet er best av disse. Det er også fint at underlaget har en tekstur istedet for å være helt slett. Jeg har ikke gjort meg opp en mening om fargen er OK eller litt for skitten; men jeg heller vel til det siste. Men skjøten i bakgrunnen ødelegger mye. Jeg synes kontakten er passe uskarp, men jeg tror at det hadde blitt bedre om du hadde tatt med begge pluggene, da kunne du flyttet alt mot høyre slik at det ble mindre tomt på den siden. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå