Bruker-133566 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet om et program som kan sortere musikk inn i forskjellige mapper? Har masse musikk liggende i en mappe som heter "Music", men det jeg vil ha nå er flere mapper inni denne mappen med sjanger... Takk for alle forslag Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 winamp gogo google Winamp sorter ikke musikk slik som jeg forklarer har prøvd å google dette men fant ikke noe særlig derfor jeg spør her Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 mediamonkey da ? http://www.mediamonkey.com/download/?Click...qqysyduvluuvvqs Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) MediaMonkey er nok et av de best egnede verktøy for denne oppgaven ja. Endret 11. november 2008 av hernil Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg bruker foobar til å gjøre den jobben. Dette krever jo at sangene dine er tagget i en sjanger. Her er en lien how to Velg alle filene du vil organisere Så høyre klikk og trykk File operations Velg move, copy alt ettersom Output file name format trykk edit også add. På format skriver du: $if2(%genre%,unknown genre)/$if2(%album artist%,unknown artist)/$if2(%album%,unknown album)['('%date%')']/$if(%multiitem%,$if(%discnumber%,Disc %discnumber%,Image),[[%disc%.]%tracknumber%. ]%title%) Da kommer det ut som Electronic /Birdy Nam Nam /Birdy Nam Nam(2005)/1.17. From Here To There (Bonus Track) Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg bruker foobar til å gjøre den jobben. Dette krever jo at sangene dine er tagget i en sjanger. Her er en lien how to Velg alle filene du vil organisere Så høyre klikk og trykk File operations Velg move, copy alt ettersom Output file name format trykk edit også add. På format skriver du: $if2(%genre%,unknown genre)/$if2(%album artist%,unknown artist)/$if2(%album%,unknown album)['('%date%')']/$if(%multiitem%,$if(%discnumber%,Disc %discnumber%,Image),[[%disc%.]%tracknumber%. ]%title%) Da kommer det ut som Electronic /Birdy Nam Nam /Birdy Nam Nam(2005)/1.17. From Here To There (Bonus Track) dette vil jeg teste ut tusen takk men trenger jeg bare å ta bort "(%album%,unknown album)" hvis jeg ikke vil at sangene skal være rangert i album også? Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ta bort: $if2(%album%,unknown album)['('%date%')']/$if(%multiitem%,$if(%discnumber%,Disc %discnumber%,Image) mulig du også vil ha bort den biten her "[%disc%.]" Sånn at du får: $if2(%genre%,unknown genre)/$if2(%album artist%,unknown artist)/[%tracknumber%. ]%title%) Electronic/Birdy Nam Nam/17. From Here To There (Bonus Track) Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Ta bort: $if2(%album%,unknown album)['('%date%')']/$if(%multiitem%,$if(%discnumber%,Disc %discnumber%,Image) mulig du også vil ha bort den biten her "[%disc%.]" Sånn at du får: $if2(%genre%,unknown genre)/$if2(%album artist%,unknown artist)/[%tracknumber%. ]%title%) Electronic/Birdy Nam Nam/17. From Here To There (Bonus Track) får ikke opp "File operations" når jeg høyreklikker :/ gjorde jeg noe feil under installasjonen kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå