-kristoffer- Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg og en kompis har tenkt å "more oss litt" i kveld med litt spilling over internett. Dette spørsmålet er kanskje litt tynt... Hva skal vi spille? All online-spilling jeg har vært med på tidligere har dreid seg om at jeg har logget meg på en server og spilt mot 100% ukjente mennesker Hvordan går man frem hvis man vil spille med en man kjenner? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 De fleste spill har en serverliste eller noe lignende når du skal spille online. Bare sørg for at kameraten din finner samme server som deg så kan dere begge joine den. Ellers så har noen få spill et slags buddy-system der du kan starte et game og inviterere folk du har i buddy-lista di, Warcraft 3 har noe slikt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Går det ikke ann å spille "alene" med vennene med ip-adressa? <-- klønete skrevet, men... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 spill aom de ruuuuuuuuuuuuuleeeeeeeeeeeeer!!! eller cs d er også driitkult jeg anbefaler også battlefield1942 å warcraft de er dritkule alle sammen å spillle på nette Lenke til kommentar
puta Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 kan vel legge til passord vis du lager et eget spill.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 tja.. hvis dere skal spille f.eks. half-life eller en hl-mod, så kan jo du lage en server, og si serveren's ip til kameraten din, som da bare kan skrive inn ipen og joine serveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå