Gunfreak Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 på de 5 årene har jeg posta 14908 poster, har fått en advarsel(som nå er fjerna) hatt mye gøy, og får abstinenser viss siden er nede i mer enn 1 time, og viss pc'n ikke funker og jeg ikke kommer på nett, går det skikkelig ille Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gratulerer. Du er en jævla spammer og jeg hater deg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor fordi du har høyere postcount enn meg. Rent bortsett fra det er du faktisk ganske grei. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Grattiss EDIT: yay, me2! tida flyr! cudos for heavy postcount! Endret 12. november 2008 av lperik Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dine poster er de jeg liker best å lese (historie & total war) så grattis :;> Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 takk, fint å vite at noen leser dem Lenke til kommentar
lilko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gratulerer 5 år er imponerendes Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gratulerer Gunfreak Din Wargaming/Våpen/Softgun Freak! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du går vel for fem år til, eller hva? Du har vert her helt siden jeg kom til, og jeg husker at du har hatt mange artige poster opp igjennom. Aller best liker jeg de utallige uskarpe og kornete bildene av ulike board-games kreasjoner, jeg har irritert meg lenge over det elendige kameraet ditt.. Ellers kan jeg kreditere min kunnskap om musketter, prøysere, skuddfrekvens, flintlås, og tilstandene for den jevne soldat under napoleonskrigene og den amerikanske borgerkrigen til dine utallige poster rundt emnet. Forøvrig har jeg irritert meg i lengre tid over mangelen på store bokstaver og fraværet av punktum i innleggene dine, samt den hyppige oppstykkingen av setninger. Kanskje noe å ta tak i for de neste 15.000 postene? Uansett, gratulerer, de fleste med litt fartstid setter pris på din deltakelse! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) takk, setter pris på at folk merker at jeg er her. ja. det med store bokstaver er en rar ting, når jeg lærte å skrive brukte jeg altid Word så har liksom blitt vant til at de dukker på av seg selv. så når jeg skriver på forumer, husker jeg rett og slett ikke å legge til store bokstaver manuelt. det med punktum er rett og slett bare dysleksien min, legger rett og lsett ikke merke til at de ikke er det PS. sparer til speilrefleks kamera nå Endret 14. november 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 At du har dysleksi var jeg ikke klar over, jeg antok at det var noe du gjorde bevist for å yppe motstand mot rettskrivningshysteriet. Et speilrefleks vil nok gi deg helt nye muligheter når det kommer til fotograferingen av board-games figurene. Et kompaktkamera (ihvertfall ikke det du har brukt til nå) klarer ikke å fange detaljene og bevare skarpheten uten at det blir mye støy. Derfor kommer ikke figurene helt til sin rett. Forøvrig tror jeg langt flere enn de som har postet her vet hvem du er, det skal jo ikke mer til enn et år eller to her inne før man gjenkjenner de aktive og veletablerte brukerne, og du er definitivt en av dem. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Det største problemet med det kamera jeg har nå er den fuckings auto fokusen, umulig å få et skikkelig bilde, enten blir det langt borte i forkus, eller så blir det helt nærme. Med manuel fokus, vil det bli lettere å få et skikkelig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå