whisky87 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Problem 1 Jeg har lagt inn video filer til redigering i P12 når jeg spiller de av i rediger modus så hakker scenen seg fremover dette gjør at jeg ikke får redigert filmen og ikke finner rette klipp til redigering dette gjør og at det er en enorm forsinkelse i filmklippet hva kan jeg gjøre for å fikse dette alle drivere er oppdatert og instalert kamera: canon HG 21 fil typen er MTS Problem 2 Jeg får ikke importert filene rett fra kameraet P12 gjenkjener det ikke som en tilkoblet enhet hva kan være galt? Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Problem 1 : I redigering modus så kan du sette at preview mode ikke skal väre i full kvalitet, det finner du inne på instillinger. Da vil du nok unngå hakking, husk å slå på Hardware akselerasjon og. Kommer også ann på hva du sitter på av maskinvare, om det er diual core, skjermkort, minne osv.. Da du ikke har nevnt dette i tråden her. Problem 2 : Finner du svar på her : http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin/pinna...amp;p_topview=1 Husk å legg inn siste patch og, da denne öker ytelsen på AVCHD editering og endel bug fixes. http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/P...s&Display=1 Kenneth Endret 11. november 2008 av KnightFal Lenke til kommentar
whisky87 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 dette funket ikke, noen av svarene, fortsatt hakking og pc finner ikke camera jeg får bare slite med dritten har en monster pc, så det er ikke problemet Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hakker det hvis du ikke har lagt til effekter og diverse annet på klippene? Lenke til kommentar
whisky87 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Det har jeg ikke prøvd, det hakker når jeg spiller av snuttene jeg har spilt inn når jeg spiller de av i redigermodus før og når jeg legger de inn til redigering men den ferdige filmen hakker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå