Tlangset Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei. Min gamle (4 eller 5 år) og ikke lenger kjære hjemmebygde pc er blitt svært lite medgjørlig og ny må handles inn. Budsjettet er satt til maks 7.500,- og jeg tror det går mot en stasjonær. Pcen skal brukes som generell familiepc med god plass til bilder, filmer etc. Av spilling er det ikke det mest avanserte som skal kjøres. Civ III og IV er nok for meg. Å bruke den eksterne Haupauge WinTVen jeg har for å digitalisere alle timer med Hi8 og se på TV er også et krav eller i hvert fall funksjonaliteten. Ønsker god diskplass, selv om de har en lei tendens til å bli fulle uansett, to dvd-drev for enkel sikkerhetskopiering og mange (8+) USB-porter. Utgang for signlaer til TV, har HDMI, vil også være et pluss. AMD/INTEL er litt uvesentlig. Bruker to skjermer, en skjerm med DVI og en med VGA, og må fortsette å bruke de pga økonomien. PCen skal levers ferdig bygget. Har sjekket litt på blaa Komplett og kom der fram til denne pakken for noen dager siden: - Miljøgebyr 53.75 pr stk kommer i tillegg. Varenr.: 341810 Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske Cooler Master Elite 335, Sort, Corsair Powersupply 550W Bulk, black, MSI K9A2GM-FIH, AMD 780G+SB700, DDR2, AMD Athlon 64 X2 6000 89W, Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Asus GeForce 8600GT 512MB GDDR3 Silent, USB2 multikortleser 3.5" sort for Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7203A, Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A, Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, Western Digital Caviar GP 750GB SATA2 Creative Inspire A200 MS COA Label Windows MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium MS Win Vista Home Premium Norsk Logitech Deluxe 250 Keyboard NO Logitech OEM Optical Wheel Mouse Sort Garanti 3 år - Sende inn Support Komplett.no - Komplett sin Lagerstatus: 1 stk. på lager Takknemlig for all hjelp. Tlangset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå