Intel94 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hei. Eg har ingen anelse av kva eg kan gjere med rommet mitt. Det skal være "hjemmekinopreg" på det på ein måte, eg liker å sjå film og gjer det ofte. Skal være stilreint og kult. Men eg veit ikkje kva eg kan gjere pga. IDIOTISK form på rommet :/ Gå innpå www.minhjemmekino.no/intel94 så ser dåke mykje bilder av rommet no og kva utstyr eg har. Håper på gode forslag Endret 11. november 2008 av Intel94 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mal det hvitt! Det kommer nok til å føles litt "større" ut da Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Eg liker ikkje kvitt Det føles jo større ut, men eg liker berre ikkje kvitt, prøvde meg litt i SketchUp og lagde ein ny "tv benk" opplegg eg trur ser bra ut. Med litt hjelp fra han far skal ikkje det være noko problem å bygge Er absolutt ikkje flink til å lage noko i SU så men kan slenge ut eit bilde. Håper på tilbakemeldinger om kva dåke syns og andre ting eg kan gjere. Endret 12. november 2008 av Intel94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg synes at det virket som en kul ide. Men har du en tegning over hvor stort rommet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå