Chaos8749 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg lurer på om dere hvet om noen Beta trial forhandlere rundt om kring i Norge. Sverige er også mulig, men de må være både rimelige på pris og må ha kvalitet utstyr. Viss det er mulig setter jeg pris på om dere kommer med nettsider til disse forhandlerene^^ Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
mixelite Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Jeg lurer på om dere hvet om noen Beta trial forhandlere rundt om kring i Norge. Sverige er også mulig, men de må være både rimelige på pris og må ha kvalitet utstyr. Viss det er mulig setter jeg pris på om dere kommer med nettsider til disse forhandlerene^^Takker for alle svar:) www.motorsyklisten.no Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Motorsyklisten er hovedimportøren av Beta her i Norge. De selger også Sherco for så vidt jeg veit. Du finner de i Søgne, 15 minutter(?) fra Kristiansand mot Mandal. Kjempegod service og gode priser. Snakker av erfaring med tanke på mine to Beta tr34 260 og Monty Bike-trial(: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå