rogerthat Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det er et problem som har irritert meg en stund da jeg opplever at når jeg f.eks skal inn på VG-debatt , så blir det helt hvitt og det henger seg opp.Da jeg prøver ctrl-alt og delete og prøver å avslutte oppgave, skjer det ingenting der heller, eller det tar veldig lang tid før det avsluttes. Ser at bruk av CPU er 100%.Har prøvd visse antispywareprogrammer men det synes ikke å hjelpe. Hva er dette egentlig? Endret 11. november 2008 av rogerthat Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Mest sannsynligvis virus. Formatter og installer windows på nytt. Husk formattere, ikke bare installere ny windows over den gamle. Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Mest sannsynligvis virus. Formatter og installer windows på nytt. Husk formattere, ikke bare installere ny windows over den gamle. Det var det svaret jeg ikke hadde håpet på, akkurat.Men må man så må man. Takk for svar. Lenke til kommentar
Slax Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg ville heller trodd at det er flash som krasjer. Prøvd å oppdatere flash playeren din? Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg ville heller trodd at det er flash som krasjer. Prøvd å oppdatere flash playeren din? Jeg gjorde det nå, så da får vi se. Jeg brukte forøvrig combofix og superantispyware for å finne noe galt men det ser ikke ut til at det ble funnet noe alvorlig skadelig på pc'en. Takker for tips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå