game_master Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg fikk nylig tak i road to rome. glad og fornøyd installerte jeg rtr, men etter at jeg hadde valgt kart og div. innstillinger begynner loading screenen. problemet er at etter ca. halv loading avsluttes hele spillet og plutselig er jeg tilbake til skrivebordet. noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har du nyeste patchen til spillet? http://www.ea.com/eagames/official/battlef....jsp?state=1111 Står ikke spesifisert at den patchen på sida der gjelder RtR, men siden de ikke har noe annet der antar jeg det er den som gjelder. EDIT: Hvis du mener at det kræsjer når du prøver å "hoste" så aner jeg ikke. Mulig at det har en sammenheng med hvor mye ram du har, 256 er litt i underkant om du kjører windows xp. 512 burde ikke gi noe slikt problem. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 har samme problemet. men så har jeg "bare" en nedlasta verson av orginal spillet. men en kjøpt av rtr Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 har samme problemet.men så har jeg "bare" en nedlasta verson av orginal spillet. men en kjøpt av rtr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå