Gjest Guest_Fire_* Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hadde litt chilli rester eller litt fuktighet igjen på firngrene etter en fersk chilli, også måtte stakan endre litt posisjon nede i boxer'n dermed gikk hånda ned for å rette på det. Nå føles det som om privaten brennes levende så aldri gjør dette !!! Leste etterpå på wikipedia at tunge og hud reagerer med chilli på den måten at hjernen oppfatter det som om det brenner, så eneste nytte det har er vel om du lurer på åssen det er å brenne opp stakan din uten om å tørre å gjøre det, smør den inn med chilli Men seriøst hold dere langt unna boxer'n før dere har vaska dere med teknisk sprit hvis dere har vært borti en chilli !!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tips: Melk eller fløte er det som lindrer mest. Lenke til kommentar
Gjest Guest_fire_* Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så du foreslår at jeg finner et lite kar og fyller det med fløte og tar stakan med på en liten svømmetur ? Tror jeg heller venter til det går over så jeg slipper mange rare blikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Så du foreslår at jeg finner et lite kar og fyller det med fløte og tar stakan med på en liten svømmetur ? Tror jeg heller venter til det går over så jeg slipper mange rare blikk Ja. Eller rømme. funker det også. Det har noe med proteinene i melk som nøytraliserer de proteinene som brenner i chillien. Men selvsagt om du er blandt folk så er dette utelukket. Endret 11. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Forhud > Chilli Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 *Føler med deg* second that Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Chilli - Penis 1 - 0 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Forsøk å forklare hvorfor du står med staken nedi et glass med Tine lettmelk. "Jo, du vet, nappet loff for mye så den trenger litt påfyll av hvit stoff." En annen ting å styre unna er tigerbalsam på kronjuvelene. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det tar en stund får det for maksimal effekt, omtrent 5 minutter, så går det over av seg selv etter 20 minutter, eller mer noen ganger. Chili er da ikke noe sterkt, tabascosaus er mye værre. Og det har jeg tatt på med vilje når jeg kjeder meg (må blandes) eller mange dråper i ett glass som jeg drekker. Man kan visst dø hvis man spiser for mye, men jeg tåler en masse. Jeg spiser svarte pepper korn som godteri og masse annet krydder også. Det hjelper å kjøle ned området som har vært i kontakt med det for å dempe smerten. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Sleng kjeppen oppi en kopp med melk, og send inn film til det er "No milk today"-greiene til Tine-meieriene ... Så kommer du på TV. Endret 12. november 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tar du deg på staken mens du lager mat? Minn meg på å ikke spise noe jeg får servert hos deg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå