Gå til innhold

WW2 FPS - bob/mannen i gata

Anbefalte innlegg

Bare jeg som er litt lei av å være så sykt imba hele tiden? Lei av å tåle hundre skudd å drepe på et par skudd og å treffe med de aller fleste skudd.

Jeg vil ha et ww2 fps hvor jeg er en vanlig pvt som er en liten ubetydelig del av hæren hvis du skjønner? Kanskje med en sandbox vri?

Noen tips? Noen som føler det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som er litt lei av å være så sykt imba hele tiden? Lei av å tåle hundre skudd å drepe på et par skudd og å treffe med de aller fleste skudd.

Jeg vil ha et ww2 fps hvor jeg er en vanlig pvt som er en liten ubetydelig del av hæren hvis du skjønner? Kanskje med en sandbox vri?

Noen tips? Noen som føler det samme?

Det er vel absolutt ingen tvil om at du leter etter Battleground Europe. Et ww2 mmofps/simulator. Du er en soldat blant mange, og du er absolutt ingen rambo som f.eks Battlefield 1942 / CoD etc. Grafikken er ikke på topp (ny grafikk motor neste år), men gameplay slår absolutt alle andre spill. Her snakker vi om nesten hele Europa på en server, med flere tusen spillere online.

Fysikken i dette spillet er skremmende bra. Blir en tank truffet av en anti-tank granat, så mister den ikke "hit points" som i bf1942. Granaten vil enten treffe en vital del av tanksen (motor, crewmember, gun etc), den kan penetrere av (hvis du treffer tanken i feil vinkel), ingenting skjer (30mm kanon mot Tiger f.eks). Og når du først ødelegger tanksen, så er det en fryd for øyet. Brennende tanks som triller videre 100m, noen eksploderer med en gang, andre har du kanskje bare uskadliggjort (belte til tanksen faller av, motoren er død...mens resten av tanksen kan fungere).

Samme går for fly, skip, infanteri etc. Skal du skyte med en rifle, så har du pusteteknikk, du må stille siktet ditt inn på riktig avstand etc.

Som sagt, grafikken er ikke spillets beste side. Men, du vil se ting i dette spillet som du aldri har sett i et annet spill før (og da snakker vi ikke om noe scripted single player spill). Å se 30 spillere hengende over deg i fallskjerm, være med i troppeforflytning, der man kjører gjerne 50tanks i en fin lang rekke, og alle og enhver frykter at fienden skal oppdage dere med Stuka, eller bli ambushet av 88.

Å se en sverm av fly (bf1942 har man gjerne 2-3 fly på et map, her har man 20-30 fly i en formasjon for bare et av mange oppdrag som spillerene selv setter opp).

Og ikke minst, man kan se 3000m. Kikkert er din venn :p

Dette spillet er ikke for 14åringer som vil ha action med en gang de logger på. Dette er et spill for ww2 fanatikere, som elsker å lære nye ting flere måneder etter at de har begynt å spille og som har en tålmodig sjel. Viktigst av alt er nok teamplay, for du kommer ingen vei som rambo/solo player.

BGE hovedsiden

Lenke til kommentar

Jeg mener også at Battleground Europe er spillet du leter etter. Et meget godt spill som jeg anbefaler på det varmeste. Det er vanskelig, underholdene, spendene og kult.

Er ikke mange spill som får hjerte mitt til å pumpefortere, men når jeg er på en viktig mission i Battleground Europe og vet at en god del kan avhenge av at jeg klarer å samarbeide og gjøre min del så er det utrolig spendene. De har skjedd flere ganger at jeg har hoppet i stolen når jeg blir skutt.

Hvis du bestemmer deg for å spille det og bestemmer deg for å spille på aliert side så send meg en pm, så kan jeg invitere deg til en av de beste squadene på aliert side.

Hussars er ikke den største, men vi gjør nytte for oss. Vi har fått flere medaljer og har bra squad oprasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...