L O G I M A N Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg er nå regelrett dritt lei den søppla der, som skal starte opp hver gang Vista starter. I tillegg tåler den ikke en eneste lagringsenhet før den skal synce og styre. Uansett hvor og hva man deaktiverer, så gir den seg ikke. Den bare MÅ opp å plage brukern med noe totalt ubrukelig. Og den ene gangen den skal spille av en fil, så hører du lyden, men må fortsatt åpne vinduet manuelt. Snakk om paradoks.... Så hvordan får jeg kvitt MP11 i oppstarten, i det minste få slått av alt som heter sync. Virker jo som om MP11 er det man skal drive med hovedsaklig i Vista. Fjerne den helt er vel umulig komplett umulig? Edit: Var på defaults program og fjerna tilgang til WMP11. Men enda så skal den synke enda man ikke kan bruke det. Helt ufattelig hvor jævli det skal være å bli kvitt dette svært irriterende pop up sync fra helvete altså Å sette opp med wmp fila på enheten funker ikke, da jeg bruker minnepenne til diverse og formatere dem ofte, og da må jeg gjennom prosessen hver gang. Det er ikke tale om å slippe sync, vært i registeret og endra, prøvd å slette diverse filer, stoppa servicer, men faenskapet dukker opp like hærlig. Endret 11. november 2008 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Windows media player skal da ikke starte opp sammen med Windows, men hvis den gjør det kan du enkelt deaktivere det. Trykk Windows-knappen + R (eller Start - Kjør), og skriv inn msconfig. Nå går du på oppstart, og ser igjennom og velger bort det du ikke vil skal starte opp sammen med Windows. Du må være helt sikker på hva du velger bort, ellers kan noe gå skeis. Lykke til Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Nå er det det som er problemet. Det finnes ikke under MSconfig eller noe annet settings. Om du ser i volum mixer, så finner du Mediaplayer der. Start den opp og avslutt, og den forsvinner derfra. Så selv om du ikke ser det, starter den opp i bakgrunnen. Grunnen er at mobsync er tilknyttet dette, som er dialgoboksen til mediaplayer som skal synce hver eneste ny lagringsenhet som minner om en mediaspiller (mp3 spillere, minnekort, minnepen osv). Jeg har funnet en eneste løsning, får å bli kvitt det utrolig plagsomme pop up fra en like totalt ubrukelig funksjon fra en totalt ubrukelig spiller. Adresse til hvor du endrer i registreret. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WINEVT\Publishers\{b44aec44-38f4-4b59-8 df3-10306abf19b2 Her setter du enable fra 1 til 0. Du må seff restarte, men da skal man være kvitt det utrolig plagsomme. At MS skal ikke kan forstå at det finnes de som overhode ikke bruker mediaplayer og dens funksjoner skal få lov å deaktivere dem på en anstendig måte om de ønsker. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Alle har problemer med MS ser ut til. Jeg sliter med denne feilmeldning under oppstart av XP. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Den feilmeldingen var jo informativ i forhold til standard MS. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Media Center: C:\Windows\ehome\ehshell.exe C:\Windows\ehome\ehsched.exe C:\Windows\ehome\ehtray Har ikke installert Mediaplaye selv da, så jeg kan ikke finne de filene. Noen som har peiling hvordan å få fulle admin rettigheter? Skal slette media center, men har ikke nok tilgang til dette Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Den feilmeldingen var jo informativ i forhold til standard MS. hehe Logiman, du er så engasjert! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jepp, jeg kan bare ikke fordra sånne irritasjonmomenter som ikke slutter å mase Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Du kan jo laste ned Revo Uninstaller Start opp programmet. Velg Jaktmodus Da kommer dette opp : Start opp Windows Media Player. Dra markøren fra det forrige bildet over WMP og slipp. Da blir det sånt : Velg Avinstaller eller det som måtte passe deg. Endret 13. november 2008 av johome Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Eller bare skaffe deg windows workstation 2008, da kan du faktisk slippe å ha wmp på datan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå