Grand Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hey, holder på med et prosjekt om atombombe, har googlet en del nå, men klarer ikke å finne det jeg er ute etter. Jeg lurer på hvordan en atombombe fungerer. Har sett på wikipedia, googlet OSV, men jeg finner ikke helt svart. Noen som kan forklarer enkelt og greit hvordan den funker? Endret 11. november 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hey, holder på med et prosjekt om atombombe, har googlet en del nå, men klarer ikke å finne det jeg er ute etter. Jeg lurer på hvordan en atombombe reagerer. Har sett på wikipedia, googlet OSV, men jeg finner ikke helt svart. Søk på atomreaktor på wikipedia. Akkurat samme greia som skjer i en atombombe (tror jeg) Wikipedia (eng) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Takker, er rimlig flau nå har søkt omkring etter atombombe. Men tenkte ikke å søke på atomreaktor ... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Takker, er rimlig flau nå har søkt omkring etter atombombe. Men tenkte ikke å søke på atomreaktor ... Skal dere lage en på skolen Hva slags syk naturfag lærer har dere a? Men vill anbefale Uran Og Plutonium. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 haha, nei. Vi skal ha framføring / prosjekt. Er til i morra, og jeg sliter noe sykt ... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 haha, nei. Vi skal ha framføring / prosjekt. Er til i morra, og jeg sliter noe sykt ... Hva med å starte litt tidligere med framføring neste gang? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 er enig med deg der, men det handler om prioritering. Skjer ganske mye på skolen nå ... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://science.howstuffworks.com/nuclear-bomb.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå