ehb1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Min Pc: NVIDIA GeForce 8800 GTS Intel Core 2 Quad Cpu 2,40Ghz 4 gig ram Vista 64-bit Får en feil i blandt når pcn starter: Windows Failed to Start An error occured while attempting to read the boot configuration data. Må deretter sette inn vista cdn og reparere og dette tar gjerne ei god stund og er alment kjipt. Det hender ikke hver gang, men alt for ofte. Har formatert og installert alle opdateringer. Noen som vet hva det kan være eller i det minste hjelpe meg til ei løsning på problemet Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) hva har du først i boot setting i biosen? DVD breneren eller sata disk? Endret 11. november 2008 av creaT Lenke til kommentar
ehb1 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 hva har du først i boot setting i biosen? DVD breneren eller sata disk? er dvd brennern som ligger først nå pga at det gjør saken lettere. vanligvis er det harddisken som ligger nummer 2 etter floppyen Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 prøv og starte opp med vista cden i DVD-romen. altså load vista med vista cd. ikke innstaler. Lenke til kommentar
ehb1 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 prøv og starte opp med vista cden i DVD-romen. altså load vista med vista cd. ikke innstaler. gjør jeg det får jeg valget mellom å installere windows eller å reparere Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 prøv og starte opp med vista cden i DVD-romen. altså load vista med vista cd. ikke innstaler. gjør jeg det får jeg valget mellom å installere windows eller å reparere ikke gjør noe, bare la hardiskene få arbeide! har du prøvd det? Lenke til kommentar
ehb1 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 prøv og starte opp med vista cden i DVD-romen. altså load vista med vista cd. ikke innstaler. gjør jeg det får jeg valget mellom å installere windows eller å reparere ikke gjør noe, bare la hardiskene få arbeide! har du prøvd det? den stopper på den menyen. man kan velge å avbryte eller fortsette, men det eneste som skjer er at den drar tilbake til samme meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå