zhanzet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Har et Asus M3A32-MVP Deluxe hovedkort som iløpet av 15min etter oppstart blir mellom 49-54 grader uten at jeg har gjort noe annet enn å starte opp. Det er mye plass i kabinettet og det er nok vifter, kan da ikke være bra at det blir så varmt? Er heller ingen tegnt til at noen av komponentene på HK har røket ---------- var def hk ------------ Tips mottas med takk ---------------- HK: Asus M3A32-MVP Deluxe Skjermkort: XFX GeForce 8800GTX 630M 768MB CPU: AMD Phenom 9550 Quad-Core 2.2 GHz Boxed RAM: Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB PSU: Corsair Powersupply 1000W Black Kabinett: Lian Li PC-V2110B - full tower Endret 14. november 2008 av zhanzet Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du mener på selve brikkesette/kjøleribbene? Ser det ikke er noe vifte, bare kjøleribber med heatpipes, så det kan sikkert bli litt varmt. Om du ikke merker noe treighet i systemet eller at maskinen ikke fungere som den skal, så skal ikke det være et problem. Når jeg kjenner på mine kjøleribber på HK, så er de ganske varme de også. SpeedFan gir en system temp. på 36 grader, men tror det er litt lite. Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 er ved cpu, og pci slottene som det er varmest, innimellom så går systemet tregt, og ca 1 av 5 ganger så bruker den lang tid på å komme inn i windows fra innloggingsbilde. kabinettet blir så varmt at det nesten gjør vondt å ta på det Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har du luft gjennomstrømning i kabinettet ditt? Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 har nok det ja, trekker fint inn og blåser ut luft... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 tja kan du ta bildet av det, pga jeg trur at all varmen er inne i kabinettet still, og da blir den varmen brukt til å kjøles, og ergo blir det enda varmere, og sånn fortsetter det, og hvis du har mulighet til å viste i bildet hvem som blåser inn og ut hadde vært nydelig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå